  • Data: 2022-10-18 21:50:44
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Oct 2022 19:07:50 +0200, Cavallino wrote:

    > To po co gadasz o elektrykach?
    > Nie dla psa kiełbasa.
    > Jeśli jesteś potencjalnym klientem to co najwyżej na melexa, a i to
    > wiekowego.

    Vectra sie kiedys rozpadnie i trzeba bedzie nowe :-)

    Tesla mi sie platonicznie podoba ... ale jej cena nie :-)

    > 30 tys elektrykiem, to nawet po kosztach lpg oszczędzone prawie 10 tys
    > zł w rok.....

    A ile stracone na samochodzie?

    > I auto dwa lata młodsze, do tego nie tracące na wartości nawet w
    > pierwszym roku.

    Takie dobre, czy złudne wrazenie z powodu inflacji?

    > Na razie nie żałuję.

    co kto lubi, ja tez nie załuje ze dalej jezdze vectra.

    > Prąd miałem głównie z Kauflanda/Lidla.
    > Jeszcze tańszy niż własny.

    No fakt, Kauflanda mam blisko, ladowarka czynna ... ciekawe, jak dlugo
    jeszcze darmowa bedzie ...

    J.