  • Data: 2022-10-18 16:53:41
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Oct 2022 12:01:14 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale czy ktoś pisałe o aucie tylko pod Twoje wymagania?

    A czy piszemy tylko o twoich wymaganiach?

    > Nie - porównywać porównywalne.

    No wlasnie - porownywalne.
    Jezdze teraz vectrą, starą. Jest prawie dobra, troche za duza.
    Vectry juz nie robią, ale znalazlbym pewnie podobne, satysfakcjonujące
    nowe auto.
    Kosztowaloby pewnie ponad 100k.

    To teraz dawaj porownywalnego elektryka :-)

    > Szkoda że sprzedałem....

    No widzisz - glupi byles.

    Chociaz ... majac wlasny prąd, moze nie ...

    J.