  • Data: 2010-08-31 07:00:28
    Temat: Re: Taktowanie GPU.
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-31 08:26, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    > Wyslalem laptopa HP do serwisu, gdyz grzal sie do 90st.
    > Po powrocie uruchomilem GPU-Z.0.4.0 i okazalo sie, ze zegar procesora i
    > pamieci jest o polowe mniejszy niz ustawienia standardowe, czyli zamiast
    > 500MHz jest 250.
    > W linku zrzut ekranu.
    > Czy mozecie poradzic, jak ustawic wartosci biezace do wartosci
    > satndardowych?
    Kupiłes bubla który tak ma że się grzeje a potem padają elementy,
    najczęściej GPU. Sposób naprawy opisywany juz przez wiele osób, jeśli
    zmienisz paramtry bedzie się grzał a potem padnie grafika, wybór należy
    do Ciebie.

    Ja osobiscie uznał bym że towar nie jest zgodny z warunkami zakupu,
    kupiłeś sprzęt o konkretnych parametrach ...