  • 41. Data: 2011-10-05 11:40:12
    Temat: Re: Taka prosba o przysluge dla graficznie obeznanych [OT]
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:26 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > a nie prawda...
    > dostal w prezencie i jest zadowolony

    Pozostaja wiec dwie mozliwosci - jeden z was lze jak to przystalo na
    "kurwe tego wspanalego narodu".
  • 42. Data: 2011-10-05 11:44:23
    Temat: Re: Taka prośba o przysługę dla graficznie obeznanych
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-10-04 10:02:53 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > http://www.wrota-bieszczadow.pl/content/programy-gra
    ficzne-nie-b%C3%B3jmy-si%C4%99-ich

    kwestii formalnej:

    Krok 2. Podnosimy dynamikę i rozjaśniamy?MENU/image/adjustments/levels:
    ?   lewa strona (cienie): 8 ?   środkowa (rozjaśnienie): 1.25 ?   prawa
    strona (światła): 198

    Powyższy przepis obniża dynamikę, a nie ją "podnosi". I jak już, to
    znacznie lepiej używać do takich celów krzywych, bez ruszania lub z
    bardzo niewielkim, punktów skrajnych - dają znacznie lepszą (czy też w
    ogóle jakąś) kontrolę nad zachwaniem midtonów, światłami i cieniami.
    Powyższa metoda, zwłaszcza stosowana bezkrytycznie, to w większości
    przypadków sposób na popsucie zdjęć.

    Przykładzik:
    http://img265.imageshack.us/img265/4694/screenshot20
    111005at133.png

    de Fresz

  • 43. Data: 2011-10-05 12:12:20
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:44 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > ogóle jakąś) kontrolę nad zachwaniem midtonów, światłami i cieniami.
    > Powyższa metoda, zwłaszcza stosowana bezkrytycznie, to w większości

    Co bys nie zrobil i tak pozostanie - nawet nie przyslowiowy, ale
    doslowny - "landszaft z jeleniem na rykowisku".

  • 44. Data: 2011-10-05 12:19:31
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    >Rozumiesz, ja tą kurwą jestem
    >
    >Ziggy Photo - American Professional Photographer

    Święte słowa...
    pozdr.
    gr

  • 45. Data: 2011-10-05 12:29:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 8:19 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > wi te s owa...

    Nawet ja swoich slow nie uwazam za swiete, ale skoro tak twierdzisz,
    to tylko zacytuje na jaki moj tekst odpowiadales.

  • 46. Data: 2011-10-05 13:29:19
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >Nawet ja swoich slow nie rozumiem,
    >
    >Żyggi Photo - American Professional Photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    O Panie nie śmiałbym podważać twych słów...
    pozdr.
    gr

  • 47. Data: 2011-10-05 14:46:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zygmunt Dariusz wrote:

    > W zaden sposob nie zmienia to faktu, ze ze jedno z dwoch sie stalo -
    > albo trafil jelenia, albo wyrolowal w chuj blizniego.

    a nie wpadlo ci do pustej paly ze tak jak go kupilem za 150 zeta to tak samo
    sprzedalem, dajac nawet sample tego co potrafi? Kupilem go bo byl tani
    liczylem na lepsze efekty, prawdopodobnie ze wzgledu na budowe lepiej sie
    sprawdzal z aparatami kliszowymi.

    Ale to za trudne dla nowego hamburgerozercy.

  • 48. Data: 2011-10-05 15:45:00
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 10:46 am, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > sprzedalem, dajac nawet sample tego co potrafi?  Kupilem go bo byl tani
    > liczylem na lepsze efekty, prawdopodobnie ze wzgledu na budowe lepiej sie

    Teraz dzieki twoim wyjasnieniom stalo sie juz jasne, ze co do tego
    obiektywu, to ty sam robiles za jelenia i sam sie w chuj zrobiles, bo
    sie przeliczyles z jego mozliwosciami.
    Wychodzi, ze jeleni nie sieja, sami sie rodza.
    latwiej jest przezyc zrobienie przez kogos w chuja, niz samamemu sie w
    chuja zrobic.
    Wspolczuje.

    > Ale to za trudne dla nowego hamburgerozercy.

    Po twoich wyjasnieniach juz trudne to nie jest.
    Nie mogles przeciez jak prawdziwy chlop, przepuscic zywemu, z
    wyjasnieniami co do jakosci obiektywu i z samplami, rolowales innego,
    zeby niby sam sie w chuja tez zrobil.

  • 49. Data: 2011-10-05 21:49:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-05 09:30, XX YY pisze:
    > akurat na tym zdjeciu nie ma problemu nieprzejrzystosci powietrza.
    > odleglosc niewielka , mgly nie ma.

    Już pisałem, że pitolisz, ale wolisz się powtarzać.

    > jedna z mozliwosci - alternatyw do PS-a - maly PS czyli Photoshop
    > elements. Kosztuje ponizej 100 euro - w zakresie obrobki podstawowej
    > daje takie same mozliwosci jak duzy PS , Oznakowania , przynajmniej w
    > tych wersjach jakie mam sa takie same.

    Znowu teoretyzujesz, nowe elementy nie nadają się do jakiejkolwiek
    zaawansowanej pracy, gdyż ich interfejs zdziecinniał. Ostrzegam przed
    wyrzuceniem 400zł (znajomy właściciel firmy wywalił tak 1200zł,
    wszystkie programy siedzą w szafie, nikt tego nie chce). Jedyny sensowny
    produkt - acr - w wersji pse jest dość mocno okrojony.

    > Druga tania alternatywa jest Corel Photo Paint Shop - o znacznie
    > wiekszej liczbie funkcji niz elements , podobnej cenie

    To już lepiej.
    Istnieje w końcu Gimp stylizowany na szopa, całkiem sensownie się tego
    używa.
    Naprawdę dobre wyniki przy krótkim przeszkoleniu można uzyskać na ACRze
    ustawionym do obróbki tifów i jotpegów. Być może (bo nie wiem) - da się
    tak działać na darmowych odpowiednikach.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 50. Data: 2011-10-06 20:58:36
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > zwłaszcza stosowana bezkrytycznie, to w większości przypadków sposób na popsucie

    Bardzo dziękuję, niebawem zaktualizuję tekst i skorzystam z sugestii.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl