  • 1. Data: 2011-10-04 11:08:57
    Temat: NEX-5N wymiata na Dpreview
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Witam !
    Pisze na goraco: Nowy NEX-5N ma lepsze oceny na Dpreview niz Canon 600d czy
    Nikon d5100 (nie mowiac o konkurencyjnych bezlusterkowcach, ktore zostawia
    daleko w tyle): http://www.dpreview.com/reviews/sonynex5n/

    Jesli on dostal 79% to jaka ocene dostanie NEX-7? Panowie, nie chce pozowac na
    eksperta ale na moj wech wieszcze rychly zmierzch lusterek...

    Adameck

  • 2. Data: 2011-10-04 11:17:48
    Temat: Re: NEX-5N wymiata na Dpreview
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozowac na
    > eksperta ale na moj wech wieszcze rychly zmierzch lusterek...

    Jak jeszcze pokażą focus tracking...

  • 3. Data: 2011-10-04 11:52:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 13:08, Adameck pisze:
    > Jesli on dostal 79% to jaka ocene dostanie NEX-7? Panowie, nie chce pozowac na
    > eksperta ale na moj wech wieszcze rychly zmierzch lusterek...

    Z taką samą matrycą, lustro ma większe szanse na lepszej jakości obraz,
    w każdym razie pod względem szumów. Druga sparwa - w moim K-7 od dobrych
    3 miesięcy siedzi ta sama, nieładowana bateria, a zdjęć wykonałem
    kilkaset + kilka filmików. Jak w tej kwestii spisują się bezlusterkowce?
    Wiadomo, że siłą rzeczy muszą być w tej kategorii na przegranej pozycji.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 4. Data: 2011-10-04 15:22:37
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Panowie, nie chce pozowac na eksperta ale na moj wech wieszcze rychly
    > zmierzch lusterek...

    Ja też zachęcam do uświadomienia sobie faktu, że z segmentu
    ruchomych lusterek wyszła już praktycznie większość graczy: Olympus,
    Panasonic, Samsung i Sony. W segmencie zostały już właściwie tylko trzy
    dinozaury (dwa ogromne i jeden mniejszy nie licząc pomniejszego
    drobiazgu ukrytego w swoich niszach ekologicznych... :)

    To oznacza rządy księgowych (zwłaszcza w kryzysie): w ruchomych
    lusterkach praktycznie duopol, a w mirrorlesach (idea EVILi póki co
    właściwie zamarła, zanim na dobre się pojawiła - gdzie te świetne
    Electronic Viewery? ;) a w mirrorlesach też nikt się nie pyta, co
    wyrobionym klientom podoba się najbardziej (ew. do czego są
    przyzwyczajeni): ma być małe, proste, zabawkowe - jak najwięcej "funu".

    Mariusz [mr.]

  • 5. Data: 2011-10-04 15:23:43
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    [...]

  • 6. Data: 2011-10-04 15:45:40
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 4 Oct 2011 17:23:43 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):

> [...]
    > wyrobionym klientom podoba się najbardziej (ew. do czego są
    > przyzwyczajeni): ma być małe, proste, zabawkowe - jak najwięcej "funu".

    evile ze tak powiem ciągle egzystują gdzieś gdzież na obrzeżach mirrorlesów
    a nie da sie ukryć iż nex7 i ten nowy nikon (chyba v1) dowodzą iż idea
    bynajmniej nie zamarła. Co najwyżej w czasach jak to określiłeś rządów
    księgowych jest nieco bardziej elitarna co z resztą jakby oczywiste.

    Ponad to jakiś czas temu tanie lustra w zasadzie całkowicie zmiotły taki
    gatunek jak zaawansowany kompakt który jednak sie odrodził i aktualnie ma
    sie całkie nieźle. Rynek aparatów jak na razie zupełnie sie
    przewatrtościowuje, ale za jakiś czas sie pewnie wszystko wyjaśni i bedzie
    na nim miejsce i na lustro, i zaawansowanego EVILA, prostego mirrolesa,
    zaawansowany kompakt, a moze i mały kompakt z dobrym EVF na co po cichu
    liczę :D

  • 7. Data: 2011-10-04 17:00:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-04 13:08, Adameck pisze:
    > Jesli on dostal 79%

    Zjadłem dziś 84% obiadu, pogoda była na 62%, a teraz sobie poczytam 35%.
    Fajna jednostka, do wszystkiego pasuje :)

    --
    pozdrawia Adam
    /przyszła drożyzna i nie wiem, czy kupywać Fakt, czy Super Express/

  • 8. Data: 2011-10-04 18:39:55
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Adameck napisał:
    > Jesli on dostal 79% to jaka ocene dostanie NEX-7? Panowie, nie chce pozowac na
    > eksperta ale na moj wech wieszcze rychly zmierzch lusterek...

    Jak na razie chyba wszyscy pixel peeperzey oglądający sample z NEX-7
    zgodnie twierdzą, że Sony przesadził z 24MP i o wiele lepiej by było
    gdyby poprzestał na 16MP w lepiej wyposażonym korpusie.

    No, ale to może przedprodukcyjny firmware...

    m.

  • 9. Data: 2011-10-04 19:14:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Okt., 20:39, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > gdyby poprzestał na 16MP w lepiej wyposażonym korpusie.
    >
    > No, ale to może przedprodukcyjny firmware...

    takie same dokladnie takie same glosy mozna bylo slsczes kiedy
    pojawily sie matryce 10 mpx - mowiono wowczas, ze wystrcza spokojnie 6
    mpx.
    kiedy pojawily sie matryce 15 mpx mowiono, ze wystrcza 10 mpx , po co
    komu 15 mpx?
    o 6 mpx nie chcial nikt wiecej slyszec.
    Dzisiaj sa 24 mpx , slyszymy po co takie duze? , spokojnie wystarcza
    15 mpx . 10 mpx w dslr sa niesprzedawalne wiecej.
    za 5 lat bedziemy miec pewnie 50 mpx i slyszec bedziemy glosy po co 50
    mpx wystracza 24 mpx itd itd.
    wieczne malkontenctwo bez jakiegokolwiek uzasadnienia.
    mam nadzieje ze za mojego aktywnego zycia bede sie poslugiwal aparatem
    juz bez celownika lustrzanego majacego 200 mpx, zas wszystkie zommy
    zastapie jedna stalka , co juz dzisiaj po czesci dzieki owym 24 mpx
    jest mozliwe.

  • 10. Data: 2011-10-04 19:26:02
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-10-04 21:14, XX YY wrote:
    > takie same dokladnie takie same glosy mozna bylo slsczes kiedy
    > pojawily sie matryce 10 mpx - mowiono wowczas, ze wystrcza spokojnie 6
    > mpx.

    Ale czujesz subtelną różnicę między "po co 10 skoro starczy 6" od
    "optyka i elektronika aparatu nie dają rady z 24mpx"?

    BTW: Mi wystarcza 6.

    > juz bez celownika lustrzanego majacego 200 mpx, zas wszystkie zommy
    > zastapie jedna stalka , co juz dzisiaj po czesci dzieki owym 24 mpx
    > jest mozliwe.

    Jeśli wydaje Ci się, że stałka + duża matryca mogą zastąpić zoomy, to po
    prostu nic nie wiesz o fotografii. Proponowałbym mniej pisać, a więcej
    czytać.

    A 200mpx (realnych a nie jakichś udawanych) nie zobaczysz. Gwarantuję Ci.

    pozdrawiam,
    PK