  • 61. Data: 2011-10-07 22:59:00
    Temat: Re: Taka prośba o przysługę dla graficznie obeznanych
    Od: mt <t...@i...pl>

    Roger from Cracow pisze:

> [...]
    ugin-index/

    Tak jeszcze ewentualnie inne rozwiązanie mi się przypomniało (a
    właściwie Sebastian przypomniał jak się pojawił na grupie :)), jeżeli
    nie musi być koniecznie darmowe, to może SNS-HDR, może być jako wołaczka
    RAWów bądź do obsługi jpg. Przy odpowiednim dobraniu parametrów daje
    całkiem fajne wyniki. Można ustawić i zapisać, a następnie udostępnić
    gotowe presety, więc cała obróbka może się sprowadzić dosłownie do 3
    kliknięć (ewentualnie jakieś małe korekty). Jeżeli 30 jurków jest ceną
    do przełknięcia, to zastanów się nad tym. Zresztą można pobrać demo i
    się samemu pobawić.

    --
    marcin