  • 31. Data: 2011-10-05 07:31:15
    Temat: Re: Taka prośba o przysługę dla graficznie obeznanych
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jeśli chciałeś (jak zrozumiałem) pokazać,
    > że w 2min. da się ulepszyć zdjęcie, to wybrałeś zły przykład.
    > Końcowy efekt gorszy od początkowego

    > Mnie nie.
    > Z reszta tekstu się zgadzam.

    Może przesadziłem ze skrajnościami ale zrobiłem to dla kontrastowego
    przykładu. jeszcze raz powtarzam to jest przykład.

    Niestety takiego zdjęcia jak w oryginale nie wpuszczę i tyle. Bo uważam,
    że można to odrobinę poprawić i tyle.

    Roger

  • 32. Data: 2011-10-05 07:33:10
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > podpisany i odpowiada za fotkę. Może chciał po swojemu pokazać warunki, klimat,
    > w czasie robienia tej fotki. Czy wszystko ma być wyrysowane jak z kolorowanki
    > dziecinnej lub z podbitą saturacją i pokolorkowane. Ingerując w cudze fotki
    > odrzuca się czyjś sposób patrzenia, czyjś sposób percepcji rzeczywistości. Czy
    > każda fotka ma być jak spod stempla, stracić resztki swojej osobowości? W
    > kontekście, po przeróbce nie będzie wiadomo, kto jest właściwie autorem tego
    > zdjęcia. Może nad tym warto się zastanowić.

    to jest demo przed i po i nic więcej.
    Takiego zdjęcia z oryginału nie wpuszczę na portal. Z prostej przyczyny bo
    uważam, że może być lepiej. Niekoniecznie tak jak ja to pokazałem.

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 33. Data: 2011-10-05 07:36:44
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 09:31, Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > przykładu. jeszcze raz powtarzam to jest przykład.
    >
    > Niestety takiego zdjęcia jak w oryginale nie wpuszczę i tyle. Bo uważam,

    Czyli to drugie już byś wpuścił ???

    JD

  • 34. Data: 2011-10-05 07:53:38
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Czyli to drugie już byś wpuścił ???

    Nie widząc pierwszego ?
    A czemu miałbym tego nie robić? Pooglądaj sobie zdjęcia na portalu.
    Kiedyś wpuszczałem różne zdjęcia, jakiś czas temu przestałem. Baza
    liczy sobie sporo zdjęć. Niestety to nie jest wdzięczna rola...

    Roger

  • 35. Data: 2011-10-05 08:00:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 3:53 am, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > Nie widz c pierwszego ?
    > A czemu mia bym tego nie robi ? Poogl daj sobie zdj cia na portalu.
    > Kiedy wpuszcza em r ne zdj cia, jaki czas temu przesta em. Baza
    > liczy sobie sporo zdj . Niestety to nie jest wdzi czna rola...

    Twoj portal, Ty decydujesz o jego jakosci.
    Komu sie nie podoba, nie musi sie udzielac.
    Twoja rola nie musi byc wdzieczna, tym bardziej, im wieksze postawisz
    wymagania.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 36. Data: 2011-10-05 08:24:26
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-05 09:53, Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > Kiedyś wpuszczałem różne zdjęcia, jakiś czas temu przestałem. Baza
    > liczy sobie sporo zdjęć. Niestety to nie jest wdzięczna rola...

    Cel zbożny, przykład zły.
    Pierwszy kadr przy dłuższym oglądaniu zyskuje, drugi traci.
    Nie chce mi się tego roztrząsać, tak widzę i już.

    A uświadamianie, że po naciśnięciu migawki należy wykonać dalszą część
    pracy, przed pokazaniem czegokolwiek publicznie, jak napisałem zbożnym jest.

    Czasem zaglądam na Twój portal i zazdroszczę niektórych zdjęć :)

    JD

  • 37. Data: 2011-10-05 10:10:45
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > A uświadamianie, że po naciśnięciu migawki należy wykonać dalszą część
    > pracy, przed pokazaniem czegokolwiek publicznie, jak napisałem zbożnym jest.
    >
    > Czasem zaglądam na Twój portal i zazdroszczę niektórych zdjęć :)

    trzeba przyznać, że niektóre zdjęcia ludziska nadsyłają fantastyczne.

    Roger

  • 38. Data: 2011-10-05 10:39:48
    Temat: Re: Taka prosba o przysluge dla graficznie obeznanych [OT]
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >W zaden sposob nie zmienia to faktu, ze ze jedno z dwoch sie stalo -
    >albo trafil jelenia, albo wyrolowal w chuj blizniego.

    >Ziggy Photo - American Professional Photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    e... tam w NY same jelenie.....
    jak w lesie, co drzewo to jelen...
    nie ma co plakac...
    to nie blizni... to brudny amerykaniec
    pozdr.
    gr

  • 39. Data: 2011-10-05 10:50:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 6:39 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > e... tam w NY same jelenie.....
    > jak w lesie, co drzewo to jelen...
    > nie ma co plakac...
    > to nie blizni... to brudny amerykaniec

    Wiedzialem, ze mam racje.
    A jelen gdziekolwiek i kimkolwiek by nie byl, to zostal w chuj
    wyrolowany przez przedstawiciela "wspanialego narodu", ktory sam sie
    przyznal, ze sprzedal spierdolony obiektyw, z poklaskami takich jak
    ty.

  • 40. Data: 2011-10-05 11:26:05
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]

    >ty.

    >Zyggi Photo - American Professional Photographer

    a nie prawda...
    dostal w prezencie i jest zadowolony
    pozdr.
    gr