  • Data: 2017-08-26 06:59:50
    Temat: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-26 o 01:26, RadoslawF pisze:

    > Jeśli ten dochód ma tylko z tej spółki to znaczy że oszukiwali
    > wykazując straty przez zawyżanie własnych dochodów.
    > Jeśli ma z innych prac to nie ten przykład.

    Powtarzam po raz trzeci:
    nikt nic nie zawyżał i płacono wszystkie podatki
    zgodnie z przepisami (również tymi dotyczącymi
    relacji pomiędzy podmiotami powiązanymi)
    Umowy dla udziałowców są wg cen rynkowych - część
    nawet ozusowana, więc nie pitol, że jest to jakieś oszustwo.
    Jeśli nie jesteś w stanie zrozumieć, że można "karmić
    się spółką", to nie mam więcej pytań.