  • Data: 2017-09-02 07:39:35
    Temat: Re: Taka ciekawostka - e-autostrada w Niemczech
    Od: SK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 06:29:40 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Jak na razie to wizjoner Musk ma straty ze swojej eRewolucji.
    > Firma potrzebuje menagera dbającego o zyski i ciągłość produkcji a nie
    > o czyjeś wizje.

    Te wizje, to chyba też trochę nie jego.
    Rok temu 30 czerwca wysłałem mu propozycję sprzedaży opracowanego w detalach pomysłu
    na przyszły biznes pod roboczym tytułem "autonomiczne taksówki" i zero odpowiedzi,
    ale 3 tygodnie później napisał na swoim blogu, że po wielu latach znów ma pomysła i
    pochwalił się tym, co mu chciałem opchnąć.