    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Taka ciekawostka
    Date: Thu, 11 Nov 2021 19:50:38 +0100
    <618b2491$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    <17rl7qtb310hz.1mogs7z7ct9y$.dlg@40tude.net>
    <618b78c6$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <618b80c3$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <618b99f3$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <618b9bd8$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <618ba030$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <5793585210$20211110132505@squadack.com>
    <618bd5bc$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <618d48ed$0$509$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.11.2021 o 17:46, Shrek pisze:

> [...]
    > powierzchni tej "dzielnicy" jest poktyta panelami to daje nam 4 200m2
    >
    > Standardowy panel ma 1,7m2 i 335 watówco daje 0,2kW/m2 w "standard test
    > condiotions" (które jak wiadomo w niczym standardowych nie przypominają
    > - btw - tu jest prawidłowa odpowiedź jeśli chodzi o sprawność w sensie
    > fizycznym - 20% w idealnych warunkach.
    >
    > No dobra - więc w tych idealnych warunkach to miasteczko dostanie
    > 4,2*0,2=840kW . Dużo czy mało?
    >
    > Ciekawostka - oni na stronie piszą, że 10MWp mają - my będziemy budować
    > ponoć dokładnie 10MW pod jelenią górą i będziemy potrzebować 22ha. Oni

    Widać twoje obliczenia bzdurne są.

    > No i jak są tacy zeroemisyjni to odłączyć ich od sieci i zobaczymy jak
    > sobie poradzą w nocy:P

    Po co ich odłączać od sieci? Przecież oni dają dodatkową energię w
    szczycie energetycznym. To jest bzdurzenie do kwadratu. Nie masz wpływu
    na to, jak ludzie wykorzystują energię bo oni za to płacą a nie Ty.
    Możesz sobie panele dać na dach i coś z używania przez innych zwróci Ci się.