  • Data: 2014-01-22 13:06:14
    Temat: Re: Tablet w roli GPS
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 12:50:55 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > W UMP jest masa ludzi z zacieciem turystycznym, ale w OSM chyba tez.
    > Przez pewien czas dane byly zreszta eksportowane, potem OSM zrobil
    > zmiane licencji i kasowanie, ale chyba odbudowal.

    w zasadzie zostało dosyć szybko odbudowane. To był silny impuls do
    weryfikacji dancyh. Choć trafiam jeszcze bardzo lokalne drogi, których
    brakuje po wycięciu danych z UMP

    > Bez wlasciwej kategorii, to grozi ze bedzie cie taka drozka nawigowal
    > :_)

    > Ale jesli ktos importowal budynki, to chyba i drogi tez zaimportowal ?
    > Tez jezdze z mapa UMP, ale wydaje mi sie ze w OSM tez juz drog nie
    > brakuje.

    drogi można znaleźć po imporcie adresów z zasobów samorządowych.
    Nie ma publicznie dostępnych danych GIS dróg
    Jest specjalne narzędzie pozawalające znaleźć różnice między
    zaimportowanymi adresami a mapą
    http://v3.mrowka.org/adresy/#7/52.302/19.204

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?