  • Data: 2018-06-20 19:43:05
    Temat: Re: TV messenger
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pgbefv$lvu$1@node2.news.atman.pl...

    > Każdy menager dużej korporacji ci powie że wąska specjalizacja to
    > najszybsza droga do upadku firmy. Jak robisz statki, instrumenty
    > muzyczne, motocykle i diabli wiedza co jeszcze to jak okresowo spadnie
    > popyt na jakiś produkt to pociągną działy z innym asortymentem.
    > Jak takich nie masz to żegnaj kolejna znana firmo.

    Jasna sprawa, wiadomo, że jak fabryka gumowa będzie robić tylko kondony, a
    ludziom nagle podniesie się moralność, przestaną się *.*.*ć pozamałżeńsko i
    nieprokreacyjnie, to kondony stracą rynek zbytu i fabryka pójdzie sie j*.*ć
    i to bez swoich wyrobów, bo już ich nie będzie wytwarzać. A tak, ja np. będą
    robić gumki do ścierania, to proszę, więcej dzieci się urodzi, więcej
    pójdzie do szkołu, trzeba będzie więcej gumek-myszek, aby dzieci mogły się
    uczyć pisania i liczenia. I fabryka zarobi.
    Chodzi mi o sytuację, gdy robi się wszystk(ieg)o (*) po trochu, mydło,
    powidło, gówno, dildo i nawozy, to za dużo kosztów zje ta różnorodność. Po
    kilka rzeczy było by chyba akurat. Mniejsze też ryzyko, że jak coś padnie z
    jednym, np. produkcją erosów, gdy spadnie na ch^Wpysk, w skrajnych
    przypadkach nie pociągnie za sobą wszystkiego.
    (*) pewna gra słów, opisująca tę produkcję, niezbyt oddawalna w piśmie.
    Więc kilka rzeczy wydaje mi się być złotym środkiem. Co by się chyba
    zgadzało z tym, co piszesz.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.