  • Data: 2018-06-21 18:54:41
    Temat: Re: TV messenger
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 17:41, J.F. pisze:

    > Ktos tam jednak planowo inwestowal w nowe fabryki, wiec jakby korporacja.

    Najpierw "ktoś tam inwestował" a potem ktoś powołał zjednoczenie
    z już istniejących. A potem ten sam "ktoś tam" dobudował jeszcze
    kilka nowych.

    > Telewizory piloty juz mialy.
    > W perspektywie kilku lat mozna bylo na programatory narzekac - kanałów
    > by zabrakło :-)

    Tylko wybrane miały a ludzie bez pilota nie chcieli.
    Sprzęt audio pilotów nie miał.

    > Wiec raczej cena ich wykonczyla, moze troche jakosc ..

    > Diora sie reaktywowala, ale w Swidnicy
    > http://diora.swidnica.pl/firma/

    Pytanie czy przez te lata coś produkowała czy tylko ktoś
    zrobił reaktywację firmy ze znana nazwą.
    Jak np. z Rometem czy Junakiem.

    > Radmor tez sie wycofal ze sprzetu powszechnego, wojsko i policja
    > trzymaja go przy zyciu.

    Oczywiście, tak jak Jelcz, od lat nic nie zrobił na cywilny rynek.