  • Data: 2018-06-20 21:07:19
    Temat: Re: TV messenger
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 19:43, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jasna sprawa, wiadomo, że jak fabryka gumowa będzie robić tylko kondony,
    > a ludziom nagle podniesie się moralność, przestaną się *.*.*ć
    > pozamałżeńsko i nieprokreacyjnie, to kondony stracą rynek zbytu i
    > fabryka pójdzie sie j*.*ć i to bez swoich wyrobów, bo już ich nie będzie
    > wytwarzać. A tak, ja np. będą robić gumki do ścierania, to proszę,
    > więcej dzieci się urodzi, więcej pójdzie do szkołu, trzeba będzie więcej
    > gumek-myszek, aby dzieci mogły się uczyć pisania i liczenia. I fabryka
> [...]

    Generalnie tak ale:
    Jedna fabryka to za mało, przyjdzie potop i masz fabrykę uwaloną
    na miesiące a koszty i podatki płacić musisz.
    Lepiej mieć dziesięć fabryk, ale jak wszystkie w branży gumiarskiej
    to może je dopaść kryzys, nawet jak poza prezerwatywami robią opony,
    łódki i zabawki z gumy.
    Dopiero jak te dziesięć fabryk produkuje asortyment z różnych branż
    to kryzys w branży gumiarskiej pokryjesz zyskami z dziewięciu
    pozostałych fabryk.