  • Data: 2018-06-21 23:05:29
    Temat: Re: TV messenger
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 17:41, J.F. pisze:

    > Radmor tez sie wycofal ze sprzetu powszechnego, wojsko i policja
    > trzymaja go przy zyciu.

    Radmor produkował sprzęt powszechnego użytku "przy okazji". Główna część
    produkcji zawsze była "dla odbiorcy specjalnego". Żeby cokolwiek
    uzmysłowić, to mieli np swoją wytwórnię układów hybrydowych. Jak to w
    tej chwili wygląda - nie wiem, ale sama fabryka ma co robić. Nie żeby
    gardzili zamówieniami "przy okazji", ale też jak chcę czegoś od nich to
    nie ma lekko - małych zamówień nie biorą.

    Pozdrawiam

    DD