  • Data: 2018-06-21 16:35:50
    Temat: Re: TV messenger
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 00:36, HF5BS pisze:

    > Coś jak Unitra - kojarzę, ze to zjednoczenie, choć nigdy tego do końca
    > nie "obejmowałem" (cha cha polityka ha ha), ale ja prędzej agresywnego
    > psa ułożę, niż ogarnę zasady jednoczenia się firm. Wiadomo, aby układ
    > był elastyczny, co mu da bezpieczeństwo, to trzeba to odpowiednio
    > zorganizować, jeśli mamy kilka branż, to choćby przynajmniej w 2-3
    > zakładach produkcja jednego, w 2-3 (nie tych samych) innego, urządzone
    > tak, aby w razie nawet całkowitego zniszczenia jednego zakładu,
    > wszystkie obiekty z grupy nadal były produkowane w pozostałych,
> [...]

    Też nie do końca.
    Raz że Unitra to było zjednoczenie z nakazu a nie korporacja gdzie
    planowo zajmowano się inwestowaniem w fabryki.
    Dwa to wszystkie fabryki z tego zjednoczenia produkowały podobny
    asortyment (bywało że taki sam pod różnymi nazwami).
    Wiec jak skończył się komunizm to ludzie przestali głosować
    na produkty drogie a zaczęli na tanie i nowoczesne (z pilotami).
    I większość zakładów zbankrutowała. Istnieje dziś coś poza Radmorem?