  • Data: 2016-04-05 01:40:27
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:570281e2$0$22821$65785112@news.neostrada.pl...
    > Bo zobacz ten
    > http://www.tme.eu/pl/details/pt570512/przekazniki-el
    ektromagn-miniaturowe/te-connectivity/8-1419111-6/
    > miniaturowy nie jest, ale cena ... naprawde normalna.

    Tu chociaż cena realna, choć nadal drogi. Ale za to w projektach gdzie mi są
    potrzebne 4 przekaźniki (mam taki projekt w pomyśle - 15 komend przez 3
    przewody), może być.

    > Zobacz R4 I R4N relpolu ... a moze wstawic dwa DPDT ?
    >
    > No chyba, ze chce ci sie z kontaktronami bawic
    > http://www.pitow.wroc.pl/pitradwarsaow/kontaktrony_2
    10.html

    To by nawet było fajne. Tylko cewki zdobyć... Prądy, jak wspomniałem, będą
    niewielkie, tyle, co cewki pozostałych przekaźników i lampki LED.

    > Kiedys mieli cewki na 4 sztuki, ale teraz wszystko wycofane z oferty

    Szukam dalej.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.