  • Data: 2016-04-05 15:08:52
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Conajmniej... jeśli nie wszechświatowy...
    > A ja nadal uważam, że zastosowanie nie uzasadnia ceny...

    Jak produkcja nisko seryjna dla zastosowań nietypowych,
    spełniające wszystkie normy i mające certyfikaty
    z całego świata, wtedy czemu nie?
    Patrzymy sobie na pierwszą stronę noty aplikacyjnej
    i widzimy tam - spełnia normy ble ble ble
    substancji niebezpiecznych... może jest cieczą wypełniony
    w środku, kto wie:)

    Ogólnie im więcej tych certyfikatów posiada dany
    element, tym cena wyższa. Kondensator w obudowie
    1210 potrafi kosztować 20-30zł/sztuka przy czym
    nota aplikacyjna tego elementu dla elektronika
    wygląda jak bełkot prawnika, krótko mówiąc
    bywają takie elementy.