  • Data: 2016-04-05 16:02:38
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <v...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6c78f7e6-fdbe-4851-b2bb-9727783da17e@googlegrou
    ps.com...
    użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Jak produkcja nisko seryjna dla zastosowań nietypowych,
    > spełniające wszystkie normy i mające certyfikaty
    > z całego świata, wtedy czemu nie?

    Niech więc wtedy ta specjalność zostanie stosownie oznaczona! Do
    wzmacniacza, na odłączanike głośników, to może wystarczy taki za 30 zyla,
    ale może rzeczywiście, do kardiowertera już musi być coś takiego?

    > Patrzymy sobie na pierwszą stronę noty aplikacyjnej
    > i widzimy tam - spełnia normy ble ble ble
    > substancji niebezpiecznych... może jest cieczą wypełniony
    > w środku, kto wie:)

    Nie widać żadnych istotnych różnic, na pewno nie ma tam cieczy, ani
    atmosfery obojętnej. Obudowa polkistyrenowa? To pewnie mikropęknięcia
    załatwią sprawę szczelności na cacy :P

    > Ogólnie im więcej tych certyfikatów posiada dany
    > element, tym cena wyższa. Kondensator w obudowie
    > 1210 potrafi kosztować 20-30zł/sztuka przy czym
    > nota aplikacyjna tego elementu dla elektronika
    > wygląda jak bełkot prawnika, krótko mówiąc
    > bywają takie elementy.

    Zastanawiam się, ile jest w tym rzeczywiście spraw jakościowych, taka
    przekaźnikowa Senbikiya (choć to też dla mnie przerost formy nad treścią,
    ale chociaż odrobinę uzasadniony; http://www.senbikiya.co.jp/ oraz
    http://www.sembikiya.co.jp/ zobaczcie sobie na ceny...), a ile zwykłego,
    marketoidalnego pierdolenia?

    to ja tego też nie powiem!