  • Data: 2016-04-05 14:30:51
    Temat: Re: TME... czegoś tu nie rozumiem...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5703aba0$0$686$65785112@news.neostrada.pl...
    > i z 30-ma pinami:
    > http://pl.mouser.com/ProductDetail/Amphenol-Aerospac
    e/PC2-030P-701/?qs=sGAEpiMZZMv96%252b2Vjs6%252bpzNoU
    ySFcGQApPG8nMZ3Z%252bg%3d

    > To jest dopiero kosmos...
    > no ale w nazwie "Aerospace"
    >
    > Nie znalazłem gdzie indziej ani taniej....

    Na Alle(d|g)ro(go), przekaźnik R15, 4PDT, duży, ale spełnia moje wymagania,
    po prostu skrzynia z zawartością była by duża, rozmiar jak najmniejszy
    pożądany, ale nie determinuje tego, czy zabawka powstanie, czy nie, u
    jednego kosztuje ...naście złotych, a i innego grubo ponad 50... Brać,
    wybierać, nie żałować :P
    Może to coś takiego - wykupiono u tańszych, a u droższych nie schodzi, co ma
    zaletym (dla sprzedawcy), że znajdą się tacy, co każdą cenę uiszczą... nihil
    novi w temacie, najgorsze, że czasem rzeczywiście nie idzie zrobić inaczej.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.