  • Data: 2015-06-12 20:17:49
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-12 20:00, Budzik wrote:

    > Toz przeciez własnie o tym pisze, zeby wyciac zawczasu!

    "> i tam gdzie są drzewa jadę wolniej.
    Po co jechać wolniej?"

    Skoro są, to znaczy że ich za wczasu nie wycięto.

    > Sadziłem, ze osiagnelismy wczoraj kompromis co do naszego stanowiska w
    > sprawie wycinki?

    No ustaliliśmy nasze stanowisko. Nie sprawdzałem, ale wydaje mi sie, że
    od wczoraj drzewa nie zniknęły. Więc jak są to ja zwalniam. Jak ty
    uważasz, że przybicie tezy na usenecie problem rozwiązuje, to ja proszę
    o ładną pogodę na weekend:P

    Shrek.