  • Data: 2015-06-12 20:53:40
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ale to ty stosujesz głupi argument - wydajmy tą kasę na to, bo
    > przecież można wydać głupiej;)

    Kazdy czyta to co chce.
    Najpierw napisałem, ze korzysci przewyższaja wydatki ale tego nie
    zauwazyłes...

    > Z tym, że pisałem ci, czemu nie jest to regułą.

    Pisałes. Ale nie wiem czy mówisz tak bo znasz temat, czy tak sobie wrozysz
    jak to było z tą bzdurką o 1% marzy w marketach.
    Możesz cos wiecej napisac? Te przetargi z cenami ujemnymi to były jakies
    wyjatkowe drogi czy cos innego decydowało?
    Realne koszty sa wieksze? Co konkretnie miałes na mysli?

    P.S.
    Osobiscie uwazam, ze problemem jest sposób rozpisywania przetargów ale to
    jest inna inszosc.