  • Data: 2015-06-08 22:12:20
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    Zadajac pytania chcialem tylko ustalic, czy docieraja do Ciebie fakty,
    czy faktom zaprzeczasz. W tym ostatnim przypadku w dyskusji czuje sie
    bezradny. Na pytanie:
    1 Czy prawda jest, ze co roku kilkaset osob ginie w zderzeniach z drzewami?

    Odpowiedziales na poziomie przedgimnazjalnym:

    > ile drzew ginie rozjechane przez wariatów drogowych?

    Zatem pytam jeszcze raz, czy masz swiadomosc, ile osob ginie rocznie
    przez drzewa w skrajni drogi?

    Brak odpowiedzi. Na prawde nie jest niczym zlym, a wrecz dobrze swiadczy
    o czlowieku, jesli sie umie przyznac do bledu. Trwanie w bledzie i
    odpowiedzi na poziomie przedszkolnym raczej Cie kompromituja.

    > no widzisz. Kiedyś ich nie było i ludzie żyli. teraz się mistrzom włącza
    > tryb nieśmiertelności bo myślą, że zamochód ich zawsze ochroni

    Kiedys ludzie przy byle zderzeniu gineli, myslenie o bezpieczenstwie to
    sie zaczelo tak w latach 70. Ale to na swiecie, w RP v3.0 jeszcze sie
    nie zaczelo. Gdyby nie stary, ale jednak z jakimis strefami zgniotu
    samochod, to jezdzil bym na wozku. Na pocieszenie mialbym swiadomosc, ze
    nie ze swojej winy.

    > gwiazdki NCAAP to sobie można w buty wsadzić. dawno już nie mają
    > większego sensu. poza tą jedną za strefy zgniotu.

    A co z pasami?
    Po co Ci strefy zgniotu, przeciez nie jestes wariatem drogowym, a tylko
    im zdarzaja sie wypadki.

    > zawsze woziłem odkąd są

    Ale czemu? Bo taki przepis, czy jakies inne wzgledy?

    > spadnęcie meteorytu na głowę też jest prawdopodobne. Nawet znany jest
    > przypadek gdy kierowca takowym meteorytem dostał w dupę

    Pupe, w przedszkolu mowi sie "pupe". Twierdzisz, ze zjechanie z drogi w
    celu unikniecia wypadku jest rownie prawdopodobne, co upadek meteorytu?

    > że na drzewach bądź innych przeszkodach lądują pijani mistrzowie
    > kierownicy w pospawanych z kawałków BMW wracający z 10 kumplami z
    > wiejskiej dyskoteki

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_autobusu_w_G
    da%C5%84sku
    http://www.tvp.info/20273965/chcial-ominac-samochod-
    uderzyl-w-drzewo-wypadek-autobusu-w-warszawie
    http://jeleniagora.naszemiasto.pl/artykul/wypadek-au
    tobusu-pod-kamienna-gora-dwie-osoby-sa-ranne,3337341
    ,artgal,t,id,tm.html
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/autobus-pks-uderz
    yl-w-drzewo-wypadek-pod-otlowkiem-na-drodze-krajowej
    -55-_378301.html
    http://www.lublin112.pl/pilne-powazny-wypadek-lublin
    em-autobus-pasazerami-uderzyl-drzewo-zdjecia/
    http://epoznan.pl/news-news-57454-Smiertelny_wypadek
    _pod_Gostyniem_bus_uderzyl_w_drzewo
    Same pijaki w BMW...

    > zadawanie pytań zamiast argumentacji tak jak to robisz to właśnie jest
    > trolling

    Staram sie ustalic, czy docieraja do Twojej swiadomosci fakty i czy
    jestes konsekwentny w swych przekonaniach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa