-
Data: 2015-06-09 05:00:11
Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik cef c...@i...pl ...
>>>> Gwarantuje, ze gdyby wycieto drzewa, to by te dwie osoby w nie nie
>>>> wjechały.
>>>
>>> Naiwny jesteś. Wjechaliby w coś innego.
>>> Może nawet gdyby nie było drzew, to jechaliby tak szybko,
>>> że wystarczyłaby wiewiórka a nie jeleń.
>>>
>> Rozumiem.
>> Niestety nie mam az tak rozwinietych zdolnosci prekognicyjnych wiec
>> nie umiem odnieśc się do Twojego stwierdzenia.
>> Nie wiem też co chciałes przekazac / zasugerować co do tej predkosci.
>> Twoim zdaniem na zwierzeta wpadaja tylko ci co zapierniczają?
>
> No szkoda, że nie możesz się odnieść.
No a ktos moze? Skad wiedziec, ze jak nie w drzewo to wjechaliby w coś
innego?
> W sumie nie odnosiłem się do tej sytuacji konkretnie - możliwy
> scenariusz podałem jako przykład. Jak by zapierniczali bardziej albo
> mniej (bo w sumie nawet nie wiadomo ile jechali -jeśli ma to
> jakiekolwiek znaczenia), to wypadli by gdzie indziej albo wcale, a
> jelenia potrąciłby kto inny - może wpadłby od tego pod cysternę z
> przeciwka a nie do rowu i też się spalił, bo taki miał scenariusz.
> Pomogę Ci zrozumieć mój odmienny punkt widzenia.
> Wedle Twojej koncepcji należałoby wydzielić drogi w sposób
> uniemożliwiający jakiekolwiek kolizje - z czymkolwiek.
> Na drogę gdziekolwiek może wyjść jeleń, pieszy, rowerzysta.
> Z drogi można wypaść na drzewo, słup, do rowu, do rzeki,
> na drodze można się z czymś zderzyć, może spaść ładunek czy
> coś się oderwać itp itd
> A Ty szukasz rozwiązania bezkolizyjnego - jakiegoś tunelu
> transmisyjnego. Nawet teleportacja jest obraczona ryzykiem ;-)
>
Jasne, dlatego należy propagowac rozwiazania ktore to ryzyko zmniejszają.
Zwłaszcza, jeżeli to rozwiazanie jest względnie tanie i w zasiegu naszych
mozliwości finansowych.
Dlatego moja propozycja nie brzmi: autostrada w kazdej wiosce, tylko brzmi:
wycinka drzew w najblizszym otoczeniu drogi.
Zauwaz ze działania majace na celu *ograniczenie konsekwencji wypadku* sa
czynione cały czas - masz w aucie pasy bezpieczesntwa, strefy zgniotu,
poduszki etc.
Dlaczego nie pozbyc sie niebezpiecznych drzew?
> I stwierdzenie typu "powiedz to swoim bliskim", jak ich ciężarówka
> wypchnie z drogi
> na drzewo jest bez sensu. Jak podróżujesz drogami, to akceptujesz to
> ryzyko, że jak nie będzie drzew, to oderwie się koło, zsunie jakaś
> blacha albo spadnie cegła z ładunku.
>
Czyli Twoim zdaniem nie warto polepszac bezpieczesntwa?
Zaakceptujmy sytuacje taka jaka jest i juz?
Przyznaje, ze nie rozumiem...
Zapinasz pasy?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.06.15 05:00 Budzik
- 09.06.15 07:14 Cavallino
- 09.06.15 08:26 WS
- 09.06.15 08:35 Cavallino
- 09.06.15 10:39 masti
- 09.06.15 10:45 Liwiusz
- 09.06.15 10:52 masti
- 09.06.15 11:05 Liwiusz
- 09.06.15 11:22 RadoslawF
- 09.06.15 17:00 Budzik
- 09.06.15 18:34 masti
- 09.06.15 19:55 Budzik
- 10.06.15 03:04 RadoslawF
- 10.06.15 05:00 Budzik
- 10.06.15 07:23 Wiwo
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo