  • Data: 2015-06-08 21:35:38
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 15:12, WS pisze:
    > Predosc to jedno, ale szczescia tez trzeba troche miec. Zalezy skad taka srana
    wybiegnie, jak blisko samochodu i kiedy ma sie szanse ja zauwazyc.
    > Np. pare lat temu moj brat jadac jakos przepisowo przez wies (~50?) mial okazje
    spotkac sie z sarna, ktora wybiegla z drozki pomiedzy plotami, trafiajac w boczna
    czesc zderzaka, po czym uciekla ;)
    > Nawet takie 50km/h oznacza, ze ~14m jedzie sie w bez hamowania ciagu sekundy
    (sredni czas reakcji)
    > A jesli obok drogi zamiast szerokiego pobocza jest las, to juz zupelnie nie ma
    szans zobaczyc zwierzaka wbiegajacego na jezdnie... pelna loteria
    Dlatego "prędkość bezpieczna" w takim terenie to nie koniecznie musi być
    50km/h. Ja zupełnie nie rozumiem, skąd się wzięło przekonanie, że jak
    już jechać wolno to 50???

    Maciek