  • Data: 2015-06-07 18:39:39
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > czyli na ile?

    Ze 20 metrów?

    > i drzewa sobie tam rosną bez problemu
    > <http://www.hdwallpapersos.com/wp-content/uploads/20
    14/08/road-side-tre
    > es-83897.jpg>
    > <http://media.kids-myshot.nationalgeographic.com/201
    1/06/4df114b807759T
    > rees_like_a_roof_road_large_medium.jpg>
    > <http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo
    /51882/51882,118889
    > 5203,2/stock-photo-tunnel-made-from-trees-growing-ab
    ove-the-road-507139
    > 9.jpg>

    Piekne.
    Ale to niczego nie dowodzi. to nawet nie jest argument. Ja nie twierdze, ze
    trzeba wyciac wszedzie wszystkie drzewa.
    Problem polega u nas na tym, ze drzewa rosna 10 centymetrów od asfaltu tam
    gdzie ruch jest na pzoiomie drogi Poznań - Wrocław.
    Spójrz sobie np. na drogę Wagrowiec - Kłecko - az mam gęsią skórkę...
    Jak z jakiegoś powodu bedzie trzeba uciekac na pobocze, np. z powodu tira
    jadacego z naprzeciwka (a jezdzi ich tam naprawde sporo) to tylko tutejsi
    miszzzczowie kierownicy dadza rade trafic miedzy drzewa...

    > a gdyby tam było przedszkole? w przyszłości?

    Rozumiem, ze teraz juz sam sie smiejesz z własnych argumentów...?