  • Data: 2009-03-11 12:17:07
    Temat: Re: Szkło do focenia pociechy.
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mrz., 12:09, Grzegorz Góra <g...@p...fr> wrote:

    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Pierdu-szmerdu.
    >
    > Aż tak ciężko pacnąć się w czoło i nawet troszkę czerwieniejąc
    > powiedzieć 'ups'? Zamiast tego uprawiasz jakieś wygibasy.
    >
    > Masz po prostu dowód na to, że przynajmniej jedno z Twoich przekonań
    > ("lampy blaskowe sa dla ludzi bez wyobrazni") jest o kant dupy potłuc.
    > A oglądając sporo zdjęć [ostrych] wykonanych (IYO kompletnie
    > spartolonym) 450D, można dojść do wniosku, że mylisz się więcej niż raz.

    to zobacz sobie portety p.halsmana , y, carsha , innych
    wspolczesnych tych uznawanych za wielkich ludzi fotografii z
    wyobraznia - ktore z nich byly robione przy uzyciu jednej lampy
    blyskowej odchylonej na sufit ?
    Wskaz chociaz jeden z portetow , ktore przeszly do historii robionych
    jedna lampa blaskowy umieszczona na aparacie.
    Typowa wypowiedz nawet nie amatora , tylko kogos kto uzbieral na lampe
    i sadzi ze chwycil szczescie za nogi.

    miedzy oswietleniem z jednej lampy blyskowej a plastycznym naturalnym
    lub i sztucznym - plastycznie ustawionym jest przepasc.
    jesli sadzisz , ze jej nie ma to jest to Twoj osad. . nie zabraniam Ci
    miec swojego zdania.

    Nie tylko uwazam ze lampy blyskowe ( te pojdedyncze ) sa dla ludzi bez
    wyobrazni , ale rowniez ze dla leniwych.
    Malo tego - uwazam, ze jedna lampa blyskowa umieszczona w poblizu
    aparatu daje jedno z najgorszych mozliwych oswietlen. Powiem wiecej -
    naduzywanie jej jest meczace dla fotografowanego . ba dodam nawet
    niewskazane w stosunku do niemowlakow. Moge dodac - ze to zlo
    konieczne . malo tego wrecz umacniam sie w przekonaniu ze oswietleni
    od LB jest o kant d. rozbic. Czy pozwolisz mi miec moje zdanie ?
    Nawet jesli nie to go nie zmienie.
    Ja Ci swojego nie zabraniam.

    ostrosc 450 d-
    zobacz sobie wyniki pomiarow ostrosci kilkudziesieciu obiektywow z
    450d pokazane na www. colorfoto.de

    Jesli wiesz lepiej ze moje 450d ostrzyly idealnie choc ich w reku nie
    miales to pozostan z ta wiedza - nie moj problem to - aparatow dawno
    nie mam i nie obchodza mnie wiecej.
    Kup - polubisz zdjcia nieostre.

    Boze - chron mnie przed fanatykami najtanszych lustrzanek - sa
    niebezpieczni , caly majatek inwestuja w aparat i na slowa prawdy
    reaguja agresja.

    no wiec 450d ostrza idealnie .
    to ja nie umialem.
    lepiej ?