  • Data: 2009-03-11 15:23:17
    Temat: Re: Szkło do focenia pociechy.
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mrz., 15:40, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <gp8hse$i0...@news.wp.pl>,
    >  Janko Muzykant nabazgrał:

    technika ostrzenia jest bardzo prosta

    nastavienie AF na tryb al servo - walenie zdjec w serii cos jak z
    kalasznikowa.
    tak od 3 , 4 trafialo sie jedno ostre. z kilku zdjec mozna bylo
    wybrac jedno.
    licznik w ciagu 3 - miesiecy wybil 10000 zdjec i masa straconego
    czasu.
    mimo wszystko mam dobre wspomnienia , ba nawet bardzo dobre.
    dzieki temu aparatowi zaostrzedzilem sporo kasy w krotkim czasie

    XXX