  • 21. Data: 2009-09-23 19:27:10
    Temat: Re: System Canon a AF
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > I wychodzą z tego ostre ręce skierowane w stronę obiektywu na tle
    > rozmazanych twarzy :)
    > Właśnie dlatego nie używam punktów poza centralnym, bo w większości
    > wypadków można dostać takie właśnie niespodzianki.

    nie no ja zakłądam że on wybiera jedno z tych 51 pól a nie ostrzy fulll
    automatem :)

  • 22. Data: 2009-09-23 20:57:05
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    Hej

    > nie no ja zakłądam że on wybiera jedno z tych 51 pól a nie ostrzy fulll
    > automatem :)

    Hyhy, ja też tak zakadam :)
    A jeśli już "obiekt" ucieknie przy ciągłym AF to łapie coś z tyłu bo nie
    lubię funkcji AF Lock On, która spowalnia rekcję na zmianę odległości do
    celu.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 23. Data: 2009-09-23 21:15:46
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    XX YY pisze:
    > canon nigdy nie posiadal silniczka w korpusie i nie posiada nadal
    > wszystkie obiektywy maja naped wbudowany

    Co w wolnym tłumaczeniu oznacza - w Canonie zapomnij o takich
    problemach, wszystko będzie z wszystkim działało, to nie Nikon. Możesz
    kupić nawet najtańszy korpus i nie będziesz miał żadnych problemów z
    obiektywami.

    > obys sie nie rozczarowal praca AF w canonie przechodzac z nikona.

    Przesadzasz i powielasz mity. Przy przesiadce z Porsche do Lamborghini
    nie rozczaruje się brakiem mocy.

    --
    PSYLO

  • 24. Data: 2009-09-23 22:49:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-23 23:15:46 +0200, PSYLO <P...@o...pl> said:

    > Przesadzasz i powielasz mity. Przy przesiadce z Porsche do Lamborghini
    > nie rozczaruje się brakiem mocy.

    Zwłaszcza takiego Lamborghini:

    http://tinyurl.com/kus6wb

    ;-)

    de Fresz

  • 25. Data: 2009-09-24 05:42:15
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> napisał:

    > Zwłaszcza takiego Lamborghini:
    >
    > http://tinyurl.com/kus6wb
    >
    > ;-)

    Nie jest tak źle - w zależnosci od wersji od 250 do 275KM. 911 to to nie
    jest, ale jak sie przesiądziesz z Boxtera czy Cayenne Diesel to moc Ci
    nawet wzrośnie. Niestety na przędkości maksymalnej faktycznie stracisz.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 26. Data: 2009-09-24 08:22:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Sep., 11:48, StaM <a...@y...com> wrote:

    >  donosiciel , a  raczej informator;-)
    > pozdr. StaM

    to sie nazywa niedzwiedzia przysluga.

  • 27. Data: 2009-09-24 08:27:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Sep., 23:15, PSYLO <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    > obiektywami.

    > Przesadzasz i powielasz mity. Przy przesiadce z Porsche do Lamborghini

    paplesz na dowolny temat w dowolny sposob.

    Twoja wypowiedz na temat canona i nikona jest poparata dokladnie
    takim samym doswiadczeniem jak ta na temat porsche i lamborgini.
    watpliwe abys kiedykolwiek siedzial w nich nie mowiac o jezdzie i
    odczuciach.
    Tak piszesz jak to sobie maly jasio wyobraza.

  • 28. Data: 2009-09-24 15:31:05
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    XX YY pisze:
    > paplesz na dowolny temat w dowolny sposob.

    Staram się równać do twojego poziomu, trochę mi jeszcze brakuje.
    Na przyszłość nie wypowiadaj się o rzeczach, o których nie masz
    zielonego pojęcia (co zdarza ci się nie pierwszy raz), to nie będzie
    takich głupich dyskusji.

    --
    PSYLO