  • 1. Data: 2009-09-22 18:59:45
    Temat: Guma wielobarwna - warsztaty
    Od: MariuszF <f...@f...pl>

    Serdecznie zapraszam na niezwykle interesujace warsztaty - oto fragment
    informacji:

    Od 3 pazdziernika 2009 rozpoczynaja sie weekendowe warsztaty z
    fotograficznej techniki szlachetnej - gumy dwuchromianowej.
    Warsztaty organizowane sa dla pasjonatow, ktorzy chca poczuc magie i
    urok zdjec wykonywanych technikami z poczatkow istnienia fotografii.

    Celem warsztatow prowadzonych w malych 3-4 osobowych grupach jest
    zdobycie wiedzy i umiejetnosci niezbednych do wykonania gumy
    dwuchromianowej.
    Efektem koncowym bedzie wykonanie przez uczestnika warsztatow, gumy
    jednowarstwowej ze swojego zdjecia.

    Wiecej informacji: www.zbigniew-wielgosz.net

    pozdrawiam, Mariusz.

  • 2. Data: 2009-09-23 00:58:33
    Temat: Re: Guma wielobarwna - warsztaty
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    MariuszF wrote:
    > Serdecznie zapraszam na niezwykle interesujace warsztaty - oto fragment
    > informacji:

    w tym fragmencie zabrakło najważniejszej informacji - Poznań.
    Po drugie ta grupa raczej nie jest dobrym nośnikiem informacji tego typu,
    gdy pokazywałem kolegom z GGF swoje prace z gumy to pierwsze co usłyszałem
    to że ksero robi większą rozdzielczość ;)

    A tak w ogóle to świetna wysatawa gumy była w kieleckim ZPAF-ie. Nie wiem
    czy jeszcze wisi - ale jak ktoś ma chwilkę to warto było się wybrać :)

    d.

  • 3. Data: 2009-09-23 11:25:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego typu, gdy pokazywałem kolegom z GGF swoje prace z gumy to
    > pierwsze co usłyszałem to że ksero robi większą rozdzielczość ;)

    No coz - jak ktos chce poczuc magie starej fotografii to dojedzie i
    do Poznania, reszta ktora chce obejrzec ladne zdjecia .. dziecko w
    Paincie by to lepiej narysowalo :-P

    J.