  • 1. Data: 2009-09-22 17:54:23
    Temat: program do edycji zdjęć
    Od: Jolanta Andrejko <j...@g...com>

    Mógłby mi ktoś polecic niedrogi program do podstawowej edycji zdjec ?
    NA PS mnie nie stac, zresztą i tak go w pełnii nie wykorzystam. Adobe
    PS elements ? Jakis inny ? (gimp-a nie trawie...)

    CO potrzebuję ? Podstawowa korekta naswietlenia, wyostrzanie/
    rozmywanie, retusz (zmarszcki, pryszcze itp), proste fotomontaze. Z
    czasem apetyt pewnie wzrosnie, zatem maly zapas mozliwosci by się
    przydal :) DObrze byloby, gdyby byla wersja polska.

  • 2. Data: 2009-09-22 18:45:54
    Temat: Re: program do edycji zdjęć
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jolanta Andrejko" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    Witam
    MicrograFX Picture Publisher, teraz chyba jest na topie wersja 10

  • 3. Data: 2009-09-22 20:26:17
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 22 Wrz, 19:54, Jolanta Andrejko <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > czasem apetyt pewnie wzrosnie, zatem maly zapas mozliwosci by się
    > przydal :) DObrze byloby, gdyby byla wersja polska.

    1. photoshop elements jest bardzo dobry, tylko, z tego co pamiętam,
    interfejs jakiś taki cukierkowy
    2. gimp daje radę, ale jak skosztujesz photoshopa, to nie bedziesz
    chciała gimpa
    3. wersji polskich to raczej nawet nie warto się uczyć; jak usiądę
    przy wersji pl,
    to nie mogę znaleźć podstawowych funkcji!, wszystkie tutoriale są w
    en!

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2009-09-23 05:59:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jolanta Andrejko napisał(a):

    > Mógłby mi ktoś polecic niedrogi program do podstawowej edycji zdjec ?
    > NA PS mnie nie stac, zresztą i tak go w pełnii nie wykorzystam. Adobe
    > PS elements ? Jakis inny ? (gimp-a nie trawie...)

    PSE to dobry wybor.

    j.

  • 5. Data: 2009-09-23 12:03:01
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > czasem apetyt pewnie wzrosnie, zatem maly zapas mozliwosci by się
    > przydal :) DObrze byloby, gdyby byla wersja polska.

    Na Twoim miejscu spróbowałbym się jednak przekonac do GIMP'a :-)
    Jak się nie uda to jest darmowy Paint.NET

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2009-09-23 14:21:25
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Jolanta Andrejko pisze:

> [...]
    > czasem apetyt pewnie wzrosnie, zatem maly zapas mozliwosci by się
    > przydal :) DObrze byloby, gdyby byla wersja polska.

    tak zupełnie podstawowo to Google Picasa - genialnie prosty w użyciu;
    ew do większości ww. XNView (retuszu raczej tam nie widzę)

    pzdr, scby

  • 7. Data: 2009-09-23 14:22:09
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Jolanta Andrejko pisze:
> [...]

    tak zupełnie podstawowo to Google Picasa - genialnie prosty w użyciu;
    ew do większości ww. XNView (retuszu raczej tam nie widzę)

    p.s. obydwa są free!

    pzdr, scby

  • 8. Data: 2009-09-23 14:53:06
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > tak zupełnie podstawowo to Google Picasa - genialnie prosty w użyciu;
    > ew do większości ww. XNView (retuszu raczej tam nie widzę)

    To może podziel się wiedzą jak zrobisz w Picasie czy XnView fotomontaż ?
    Albo jak zlikwidujesz przyszcze w Picasie ?

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 9. Data: 2009-09-23 15:14:22
    Od: John Smith <u...@e...net>

    EMPI napisał(a):
    > Hej !

    > To może podziel się wiedzą jak zrobisz w Picasie czy XnView fotomontaż ?
    > Albo jak zlikwidujesz przyszcze w Picasie ?

    Do pryszczy jest w Picasie narzędzie klonowania/plamkowania.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-09-23 18:34:40
    Od: "Michał M. Lechański" <m...@d...eu>

    On 22.09.2009 21:26 lelec wrote:

    > 1. photoshop elements jest bardzo dobry, tylko, z tego co pamiętam,
    > interfejs jakiś taki cukierkowy

    nie we wszystkich funkcjach wspiera 16bit/kanał

    > 2. gimp daje radę, ale jak skosztujesz photoshopa, to nie bedziesz
    > chciała gimpa

    nie obsługuje (jeszcze) 16bit/kanał

    Photoline wyglada całkiem nieźle choć jeśli ktoś ma nawyki z innych
    programów to trochę trwa zeby się przyzwyczaić. Warstwy, maski,
    16bit/kanał, obsługa pluginów Photoshopa, akcje, sporo dostępnych
    tutoriali, polska wersja... Kosztuje 269zł.
    http://photoline.info.pl/

    --
    Mis'