  • Data: 2009-08-05 08:51:26
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdzić samemu.
    > Dopóki nie wziąłem Tamrona do ręki, nie zdawałem sobie sprawy, że tak mi
    > będzie przeszkadzał dźwięk jego AF-a (ale ktoś powie, że przesadzam).

    otoz ku mojemu zaskoczeniu dzwiek tamrona nie przeszkadza mi.
    mialem uprzedzenia - ktos napisal ( optyczni ?) , ze jest
    denerwujacy .
    Ale :
    -nastawienie ostrosci przez caly zakres trwa ok 1 sek - w takim
    przypadku jest rzeczywiscie glosno , co odgrywa role we wnetrzach , w
    ktorych wymagana jest dyskrecja.
    -na ogol nastawa na ostrosc to niewielkie korekty - powiedzmy 3 - 5
    m , a w takim przypadku praca silnika to tylko krotkie cykniecie.
    Jest to o wiele mniej uciazliwe niz halas od lustra.
    zdalem sobie sprawe, ze skoro musze znosic prace glosniejszego
    lustra , i on jest tym elemnetem limitujacym glosnosc calosci , to
    mniejszy halas od silnika nie stanowi w istocie problemu.
    w fotografii outdoor wogole nie. A wiec specjalnie glosnosc silnika
    AF w tamronie mnie nie przeszkadza .

    Ale gdy bede robil zdjecia w teatrze to wezme inny obiektyw i przejde
    na cichsza prace LV.

    > Jak pyta o najlepsze, to dostaje odpowiedź, że Canon.

    ef-s 17.55 canona jest obiektywem technicznie , technologicznie na
    wyzszym poziomie

    od strony praktycznej:
    w fotografii outdoor rownowartosciowy z tamronem
    w fotografii we wnetrzach , gorszych warunkach oswietleniowych
    lepszy.

    ale uwaga
    tamron 17.50 podchodzi pod FF , wprawdzie winietuje ale da sie
    srodek obrazu wyciac nieco wiecej niz aps-c .