  • Data: 2009-08-05 12:27:30
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Aug., 14:03, John Smith <u...@e...net> wrote:
> [...]
    6436429516256130

    > Nie no, do takich zdjęć to każdy obiektyw będzie dobry (panorama,
    > statyw, przymknięty obiektyw). :-)
    > Ja szukam czegoś z ładnym (niekoniecznie największym) rozmyciem tła,
    > jednocześnie ostrego i małego. Na razie na placu boju zostają EF
    > 70-200/4L IS i EFs 55-250 IS. Jeden duży i drogi, drugi trochę
    > plastikowy i EFs. Myślałem, że wymyśliłeś coś pośredniego.
    >
    > --
    > Mirek

    z reki bez statywu .
    to nie bylo zdjecie do oceny ze tak powiem przydatnoci ogolnej
    obiektywu tylko pokazanie mniej wiecej granic jego rozdzielczosci.
    mysle ze 70-210 usm plasuje sie jakoscia rysunku pomiedzy 70-200/4 a
    tym 55-250.

    jesli bylbys rzeczywiscie zainteresowany zakupem czegos w tym zakresie
    to moge odszukac pare zdjec miarodajnych ze tak powiem dla oceny
    jakosci rysunku tego obiektywu w skali 100%
    albo tez zrobic pare fotek testowych.
    Co Cie interesuje?