  • Data: 2009-08-05 10:17:26
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: syriusz <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY wrote:
    > tak , ja sie musialem zarejestrowac , zeby z tej grupy korzystac i to
    > nie koniecznie przez google groups

    No to zrozum wreszcie, że NIE MUSIAŁEŚ.
    A, że to zrobiłeś, to Twoja sprawa ;)
    Nikogo chyba nie interesuje po jakich stronach biegasz i do czego Cię
    tam ZMUSZAJĄ... ;-P

    > masz racje
    > to zenujace
    > na tej grupie zaczyna sie czesto post od " bredzisz" , " trollu " ,
    > albo "glupku" it.p.

    Hmm... a ja natomiast odnotowałem coś innego...
    Że już niejedna osoba na tej grupie ma dość właśnie Twoich postów... :)

    > forma " Mareczku " brzmi nienaturalnie - zgadzam sie , zgadzam sie
    > rowniez ze nie jest taktowna.

    W takim razie gdzie "przepraszam"? :)

    > na winietoo oburzalaem sie o to , ze nie strzela z luku a pisze n.t.
    > fotograficzne
    [...]
    > jesli istnieje taka instytucja jak "google groups "
    [...]
    > to ja sie na tej informacji ze zrodla kompetentego opieram.
    > I co w tym niestosownego?
    [...]
    > gdybym napisal ze mam rozwiazane buty to stweirdzilby ze jestem
    > popier... trollem gdyz obydwa buty sa dobrze zasznurowane.

    Hmmm... po tym powyżej sam już nie wiem, co myśleć na temat Twojej osoby...

    Z jednej strony Twoje błędne pojęcie o tym "jak działa internet"
    (konieczność rejestracji, aby korzystać z usenetu, nazywanie google
    groups instytucją i kompetentnym źródłem itp.) sugerowałoby, że możesz
    być raczej człowiek wiekowy (nie obrażając tu nikogo).

    Z drugiej strony jednak tworzysz mocno niedojrzałe emocjonalnie zdania,
    co sugerowałoby raczej wiek kilkunastu lat.

    No chyba, że powinniśmy połaczyć jedno i drugie - wyjdzie, że jesteś
    stary pryk niezrównoważony emocjonalnie ;-P

    To ostatnie zdanie, to żart oczywiście, bo nie zamierzam Cię obrażać.

    Wyluzuj tylko i zakończ wątek... a może nawet odpocznij od komputera na
    jakiś czas... ;)

    Pozdrawiam,
    syriusz