  • Data: 2009-08-05 10:42:34
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko, że w tym długim będzie brakować stabilizacji. Więc w tej cenie
    > chyba lepiej EFs 55-250.

    70-210 ma te zalete ze lezy u mnie w torbie, 55-250 te wade , ze lezy
    na polce sklepowej.

    ale masz racje 55-250 bylby rozwiazaniem tylko nie wiem jakie ma
    wlasnosci obrazowe w tej chwili.
    jesli tak dobre jak 17-55 to spoko mozna uzywac.

    70-210 USM nie jest obiektywem o najwyzszej rozdzielczosci , choc
    wystraczajacej.
    Aby ukryc jego slabosci robie resampling o ok 30 -50% i jest dobrze.
    Dobrze w tym sensie ze widac to co dobre , a nie widac tego co zle.