  • Data: 2009-08-05 10:23:36
    Temat: Re: Super-zoom dla amatora
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY napisał(a):
    > i kolosalna zaleta tamrona - lekki .
    > uzywam go jako obiektyw glownie wycieczkowy i ta lekkosc jest
    > wspaniala cecha.

    Zgoda. Przy okazji ma tą samą średnicę filtra co np. 70-200/4L IS.

    > w sumie dosztedlem do zestawu urlopowo-wycieczkowego mieszczacego sie
    > w niewielkiej torbie naramiennej
    > tamron 17.50 + 70-210 usm , musi wystarczyc.

    Tylko, że w tym długim będzie brakować stabilizacji. Więc w tej cenie
    chyba lepiej EFs 55-250.

    > ef-s 17-55 + 70-200/2,8 odpadaja ze wzgledu na ciezar a przyrost
    > jakosci obrazu nie bylby zauwazalny na obrazie wielkosc monitora .

    Nie no 70-200/2.8L to zdecydowanie nie jest sprzęt na wycieczkę. :-)
    U mnie właśnie w niewielkiej torbie naramiennej mieszczą się:
    c350D, c10-22, c17-55 i c75-300 (myślę nad zmianą tego ostatniego) i
    spokojnie zabieram to na każdy urlop.

    --
    Mirek