-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 29 Jul 2013 20:38:14 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
<51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
<kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
<51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
<kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 81
Message-ID: <51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1375123095 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1249 31.11.235.52:58995
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499827
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-29 18:59, Shrek pisze:
> On 2013-07-29 18:17, Artur Maśląg wrote:
>
>> Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
>> Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
>> inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
>> bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
>> nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.
>
> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
Teoria spisku?
>>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
>>
>> Stał przed skrętem w tę drogę.
>
> Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?
Nie wiem.
> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
Nie wiem.
> Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
> połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
> (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
> miała się nijak do "wjazdu na objazd".
Nie odpowiem i nie połączę, ponieważ nie jest prawdą, jakoby wszyscy za
FR przyśpieszali. Jak najbardziej tak 30 miała się do zmienionej
organizacji ruchu itd.
>>> na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
>>> trzydziestki się przekroczyć nie dało:P
>>
>> Zdziwiłbyś się :)
>
> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?
>>> A na tej "tymczasowej, krętej i
>>> wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
>>> mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)
>>
>> To po co on w tym miejscu?
>
> No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.
Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
i tam nikt nie zap...
>>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
>>> bym nie powiedział.
>>
>> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
>
> Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P
Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.
>>> Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
>>> sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
>>> ograniczeniem do 30.
>>
>> Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.
>
> Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
> był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)
Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
od FR.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.13 21:13 Shrek
- 29.07.13 21:27 Artur Maśląg
- 29.07.13 21:39 Shrek
- 29.07.13 22:22 Artur Maśląg
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=