eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySuper fotoradary - więcej szczegółów? › Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!n
    ews-out.readnews.com!transit3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 29 Jul 2013 20:38:14 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    References: <51f37b42$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt2j9c$83s$1@news.icpnet.pl>
    <51f4d6b6$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    <51f4ec6e$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <51f53066$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt3mjd$8an$1@node2.news.atman.pl> <7z8mm1dv20j9$.dlg@myjk.org>
    <kt61pj$fpr$1@node2.news.atman.pl>
    <51f69593$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
    <kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kt671v$kv0$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 81
    Message-ID: <51f6b697$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1375123095 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1249 31.11.235.52:58995
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2499827
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-29 18:59, Shrek pisze:
    > On 2013-07-29 18:17, Artur Maśląg wrote:
    >
    >> Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
    >> Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
    >> inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
    >> bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
    >> nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.
    >
    > Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
    > ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
    > również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.

    Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    Teoria spisku?

    >>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
    >>
    >> Stał przed skrętem w tę drogę.
    >
    > Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?

    Nie wiem.

    > I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?

    Nie wiem.

    > Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
    > połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
    > (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
    > miała się nijak do "wjazdu na objazd".

    Nie odpowiem i nie połączę, ponieważ nie jest prawdą, jakoby wszyscy za
    FR przyśpieszali. Jak najbardziej tak 30 miała się do zmienionej
    organizacji ruchu itd.

    >>> na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
    >>> trzydziestki się przekroczyć nie dało:P
    >>
    >> Zdziwiłbyś się :)
    >
    > Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....

    A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?

    >>> A na tej "tymczasowej, krętej i
    >>> wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
    >>> mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)
    >>
    >> To po co on w tym miejscu?
    >
    > No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.

    Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
    i tam nikt nie zap...

    >>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
    >>> bym nie powiedział.
    >>
    >> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
    >
    > Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P

    Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.

    >>> Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
    >>> sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
    >>> ograniczeniem do 30.
    >>
    >> Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.
    >
    > Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
    > był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)

    Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
    od FR.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: