  • Data: 2013-07-30 08:12:24
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Jul 2013 17:29:57 +0200, Shrek

    > skoro działał (i to doskonale),
    > to dlaczego go zlikwidowano,

    Ponieważ spełnił swoją rolę, kierowcy dostosowali prędkość do warunków.

    > [...] wszytko dla statystyk i kasy a nie bezpieczeństwa.

    Głodne kawałki.

    > Link?

    Aha, ty z tych co wierzą we wszystko z linków? To cię rozczaruję, nie ma
    żadnego linku. Myślisz, że o każdym zgłoszeniu do IR piszą w gazetach
    (<śmiech>)? Ja mam własne doświadczenia, i opisywałem tutaj historię
    ustawienia radaru na Czecha. To ludzie, mieszkańcy, zbierali podpisy aby
    wymusić na urzędzie ustanowienie zmniejszenia prędkości oraz sygnalizacji
    (praktycznie w lesie!). Świateł nie postawili (na szczęście -- zresztą ja
    się nie podpisałem pod tym "genialnym" pomysłem) postawili za to radar,
    który owszem uspokaja kierowców. Niestety do tego stopnia, że większość
    jedzie poniżej dopuszczalnej prędkości (60/h) -- co jest kolejnym dowodem
    na głupotę części kierujących.

    PS napisałeś kiedy do ZDM że jakieś ograniczenie albo radar stoi bez sensu?
    Daj linka :> co odpisali.

    --
    Pozdor Myjk