  • Data: 2013-07-30 10:16:25
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jul 2013, Pawel O'Pajak wrote:

    > Stac nas takze na drogi
    > jednojezdniowe 2 kierunkowe

    ...koniecznie bez poboczy, tak żeby nie było gdzie "uciec"...

    > gdzie ginie najwiecej ludzi, na brak chodnikow,
    > kladek

    Z kładkami to jest tak, że najlepiej jak Tobie, kiedy już będziesz
    dziadkiem chodzącym o lasce, nastawiali ich wszędzie dokąd będziesz
    chciał iść.
    Po co niewinni mają cierpieć.
    (hint: domagasz się istotnej niewygody dla pieszych po to,
    aby "kierowcom zrobić dobrze").

    > tu wracamy do utrzymywanych z budzetu sedziow, ktorzy olali moje
    > zawiadomienie o przestepstwie popelnionym przez ZDM.

    Tak dla czystej ciekawości i offtopicznie - przypomnisz
    w dwu słowach co ZDM nabroił? :)

    > Zobacz jak duzy spadek liczby wypadkow nastapil po
    > fali importu samochodow z UE w 2004r.
    > Ludzie przesiedli sie z maluchow do samochodow.

    Oj, dopiekłeś zwolennikom wersji "zamknięcia granic", w celu
    niewpuszczania do kraju starych samochodów, którym się wydaje
    że w ten sposób usuną "złom" z dróg :)

    > Nie mamy na to zadnego wplywu. Mozemy co najwyzej zaglosowac na listy, ktore
    > Donald i Jaroslaw ukladaja. No dobra, o 1% PITu mozemy zdecydowac.

    Jakoś tak.

    > Np. ja musze placic na partie, ktore mnie nie reprezentuja, nigdy na nie nie
    > glosowalem, a ta do ktorej od niedawna naleze nie dostaje nic (i tak powinno
    > byc... w odniesieniu do innych partii takze).

    Zupełny offtop, ale idei koncepcji finansowania partii które
    "przekraczają próg" nijak nie rozumiem. Zupełnie niezależnie
    od sprawy czy powinno mieć miejsce finansowanie z budżetu.

    > Jeszcze raz powtazam, zeby bylo jasne, niech sie ministry zachowuja
    > odpowiedzialnie i nie wydaja na glupoty

    Przecież jednym z powodów "głupot budżetowych" jest coś, co właśnie
    w budżecie UE usiłują usunąć (chyba nawet już to zrobili), czyli
    nieprzenoszenie niewykorzystanych środków.
    Z jednej strony różne "jednostki budżetowe" nie mają faktycznej
    gwarancji wpływu środków (bo a rusz "rządowi braknie" i weźmie
    i utnie z planu), z drugiej wpływy są mocno opóźniane wobec
    planu; w efekcie w grudniu zaczyna się szaleństwo wydawania
    środków "do końca roku".
    Niewydanie *otrzymanych* środków grozi zaś zmniejszeniem przydziału
    na rok następny :P

    > "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?

    :D, jakże prawdziwe.

    pzdr, Gotfryd