-
Data: 2013-07-29 20:38:14
Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-07-29 18:59, Shrek pisze:
> On 2013-07-29 18:17, Artur Maśląg wrote:
>
>> Drogi kolego - naciąganie faktów nie jest sensowną formą dyskusji.
>> Miejsce było niebezpieczne, przebudowa itd. Decyzją miejskiego
>> inżyniera ruchu później ograniczenie zostało zmienione - ruch się
>> bardzo uspokoił. Jeżeli FR nie jest potrzebny ponieważ ludzie się
>> nauczyli porządku, to nie filuje gdzie indziej.
>
> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
Teoria spisku?
>>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
>>
>> Stał przed skrętem w tę drogę.
>
> Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?
Nie wiem.
> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
Nie wiem.
> Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
> połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
> (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
> miała się nijak do "wjazdu na objazd".
Nie odpowiem i nie połączę, ponieważ nie jest prawdą, jakoby wszyscy za
FR przyśpieszali. Jak najbardziej tak 30 miała się do zmienionej
organizacji ruchu itd.
>>> na wspomnianym wjeździe na objazd to fizycznie więcej niż 30 tej
>>> trzydziestki się przekroczyć nie dało:P
>>
>> Zdziwiłbyś się :)
>
> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?
>>> A na tej "tymczasowej, krętej i
>>> wątpliwej szerokości drodze" to wszyscy fotoradar minięty 500m wcześniej
>>> mieli... w tyle, dosłownie w tyle;)
>>
>> To po co on w tym miejscu?
>
> No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.
Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
i tam nikt nie zap...
>>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
>>> bym nie powiedział.
>>
>> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
>
> Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P
Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.
>>> Postawili przed skrzyżowaniem z trzema pasami,
>>> sygnalizacją świetlną i bez przejścia dla pieszych, za to z
>>> ograniczeniem do 30.
>>
>> Cóż, FR na skrzyżowaniach to rzecz poprawiająca bezpieczeństwo.
>
> Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
> był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)
Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
od FR.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.13 21:13 Shrek
- 29.07.13 21:27 Artur Maśląg
- 29.07.13 21:39 Shrek
- 29.07.13 22:22 Artur Maśląg
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=