  • Data: 2013-07-29 20:38:14
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-29 18:59, Shrek pisze:

    > Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
    > ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
    > również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.

    Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    Teoria spisku?

    > Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?

    Nie wiem.

    > I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?

    Nie wiem.

    > Jak odpowiesz sobie na to pytanie i
    > połączysz to z faktem, że po minięciu fotoradaru wszyscy przyspieszali
    > (o ile się dało) to będziesz miał odpowiedź czemu ta 30 przy radarze
    > miała się nijak do "wjazdu na objazd".

    Nie odpowiem i nie połączę, ponieważ nie jest prawdą, jakoby wszyscy za
    FR przyśpieszali. Jak najbardziej tak 30 miała się do zmienionej
    organizacji ruchu itd.

    > Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....

    A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?

    > No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.

    Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
    i tam nikt nie zap...

    > Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P

    Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.

    > Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
    > był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)

    Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
    od FR.