  • Data: 2013-07-29 21:27:40
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-29 21:13, Shrek pisze:

    > Nie - logicznego myślenia.

    Teorie spisku najczęściej takie są :)

    > To kiedyś sprawdź.

    A po co, skoro jest to płynne i zależy od sytuacji?

    > Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
    > prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.

    Normalnie się ma - spore spowolnienie ruchu przed wpuszczeniem
    ruchu w dość mało komfortowy i ciekawie oznakowany objazd.

    > Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
    > sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;)

    Niekoniecznie. Zresztą można przeoczyć takie informacje.

    > A co do tego
    > wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...

    Lepiej zapobiegać niż leczyć.

    > I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
    > ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.

    Postawili bo miał tam stać, a z racji objazdów miejski inżynier ruchu
    postawił tam ograniczenie 30km/h. A zamiejscowi niech się nauczą, że
    jak stoi znak to nie dla kawału.

    > No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.

    Tak, to znaczy nie. Objazd był przyczyną wprowadzenia 30km/h przed
    zjechaniem na niego. To naturalne i oczywiste. Tak się robi w wielu
    miejscach.

    > Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
    > tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)

    Teoria spisku - Galas tego nie konsultował z SM.