-
Data: 2013-07-29 21:27:40
Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-07-29 21:13, Shrek pisze:
> On 2013-07-29 20:38, Artur Maśląg wrote:
>
>>> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
>>> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
>>> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
>>
>> Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
>> inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
>> Teoria spisku?
>
> Nie - logicznego myślenia.
Teorie spisku najczęściej takie są :)
>>> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
>>
>> Nie wiem.
>
> To kiedyś sprawdź.
A po co, skoro jest to płynne i zależy od sytuacji?
> Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
> prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.
Normalnie się ma - spore spowolnienie ruchu przed wpuszczeniem
ruchu w dość mało komfortowy i ciekawie oznakowany objazd.
>>> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
>>
>> A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?
>
> Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
> sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;)
Niekoniecznie. Zresztą można przeoczyć takie informacje.
> A co do tego
> wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...
Lepiej zapobiegać niż leczyć.
> I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
> ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.
Postawili bo miał tam stać, a z racji objazdów miejski inżynier ruchu
postawił tam ograniczenie 30km/h. A zamiejscowi niech się nauczą, że
jak stoi znak to nie dla kawału.
>> Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.
>
> No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.
Tak, to znaczy nie. Objazd był przyczyną wprowadzenia 30km/h przed
zjechaniem na niego. To naturalne i oczywiste. Tak się robi w wielu
miejscach.
>> Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
>> od FR.
>
> Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
> tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)
Teoria spisku - Galas tego nie konsultował z SM.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.13 21:39 Shrek
- 29.07.13 22:22 Artur Maśląg
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
- 30.07.13 10:22 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:27 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=