-
Data: 2013-07-29 21:13:41
Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2013-07-29 20:38, Artur Maśląg wrote:
>> Tylko dziwnym trafem ograniczenie było przed tym miejscem (160m), jak
>> ruch się uspokoił to spadła "skuteczność" fotoradaru (skuteczność
>> również), a i ograniczenie wobec braku fotoradaru okazało się zbędne.
>
> Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
> inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
> Teoria spisku?
Nie - logicznego myślenia.
>>>> Ale fotopstryczek nie stał na tej drodze, tylko 150 metrów wcześniej. A
>>>
>>> Stał przed skrętem w tę drogę.
>>
>> Ile metrów zajmuje ci hamowanie powiedzmy z 80 do 30?
>
> Nie wiem.
>
>> I ile mprzyspieszenie od 30 do 80?
>
> Nie wiem.
To kiedyś sprawdź.Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.
>> Nie pamiętam, żeby się tam ktoś efektownie wyp....
>
> A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?
Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;) A co do tego
wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...
>> No własnie po co? Dla kasy i statystyki, a dla polepszenia wyniku 30.
>
> Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
> i tam nikt nie zap...
I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.
>>>> Jakby postawili ten radar na wysokości wyjścia z Kopernika złego słowa
>>>> bym nie powiedział.
>>>
>>> Tyle, że tam ruch jest spokojny.
>>
>> Przecież tłumaczyłeś że właśnie po ten objazd tam radar:P
>
> Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.
No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.
>> Tak naprawdę to ten radar miał być na otwarty tunel (i wrócił) a że już
>> był to postawiono 30. Jak zniknął to i 30 okazała się zbędna;)
>
> Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
> od FR.
Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.13 21:27 Artur Maśląg
- 29.07.13 21:39 Shrek
- 29.07.13 22:22 Artur Maśląg
- 30.07.13 02:21 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 02:35 k...@g...com
- 30.07.13 03:44 Pawel O'Pajak
- 30.07.13 08:12 Myjk
- 30.07.13 09:42 masti
- 30.07.13 09:47 masti
- 30.07.13 09:56 Myjk
- 30.07.13 10:09 Artur Maśląg
- 30.07.13 10:16 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:00 Gotfryd Smolik news
- 30.07.13 10:10 masti
- 30.07.13 10:22 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=