  • Data: 2013-07-29 21:13:41
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-29 20:38, Artur Maśląg wrote:

    > Cóż, to Twoje wnioski. Ograniczenie było, FR był, uspokoił ruch,
    > inżynier miejski podniósł prędkość, FR wyniósł się gdzie indziej.
    > Teoria spisku?

    Nie - logicznego myślenia.

    > Nie wiem.

    > Nie wiem.

    To kiedyś sprawdź.Zobaczysz jak się ma fotoradar 160m przed zakrętem do
    prędkości w zakręcie. Szczegółnie jak ograniczenie jest do 30.

    > A to ktoś się musi efektowne wyp... by wprowadzić FR?

    Nie o to mi chodziło, tylko o to, że jakby ktoś tam faktycznie pojechał
    sporo za szybko, to byśmy o tym przeczytali w gazetach;) A co do tego
    wyp... to tak - chwalili się, że FR stawiają tam gdzie najwięcej wyp...

    > Gdzie? Na tej "krętej i wątpliwej jakości drodze"? Tam go nie było
    > i tam nikt nie zap...

    I dlatego postawili 160 m wcześniej, tam gdzie zamiejscowi myśleli, że
    ta 30 to dowcip, albo pozostałość po awarii wodociągowej.

    > Nie, najwyraźniej źle mnie zrozumiałeś.

    No najwyraźniej. Podawałeś ten objazd jako powód 30 i FR.

    > Kolejność była inna - decyzja o zmianie ograniczenia była niezależna
    > od FR.

    Oczywiście, i od zniknięcia radaru też była niezależna - tak im się
    tylko dwa razy zbiegło w jednym czasie i w jednym miejscu;)

    Shrek.