  • Data: 2013-07-30 02:35:15
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 02:21:02 UTC+2 użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
    > Powitanko,

    > A ubezpieczenie OC to od czego niby jest?

    > Rozumiem, ze bez wypadkow komunikacyjnych nie trzebaby utrzymywac tych
    >
    > jednostek.

    > Biorac pod uwage, ze w naszym malym 2 milionowym miasteczku sa AFAIR 4
    >
    > zalogi do "obslugi" wypadkow, ze byle stluczka blokuje pol miasta na
    >
    > wiele godzin, to te wydatki sa znikome. Za 1 wypasiony FR moznaby te
    >
    > zalogi spokojnie sfinansowac.

    > Jesli stac budzet na to, by ci wiezniowie nic nie robili, zamiast
    >
    > pracowac na swoje utrzymanie... well, kto bogatemu zabroni.

> [...]

    Słyszałeś żeby jakiś ubezpieczyciel wypłacał rentę rodzinną dla dzieci człowieka
    który zginął w wypadku. ZUS wypłaca nawet jak był sprawcą. Traci na tych co zginęli w
    wypadkach. Najwięcej jak to byli ludzie młodzi. państwo zapłaciło za szkoły,
    szczepienia i liczyło że jak będzie pracował to przez kilkadziesiąt lat jak niewolnik
    będzie w zębach przynosił kasę do budżetu. A on sobie zginął bo jechał po pijanemu
    albo za szybko, a że pracował i był ubezpieczony to jego dzieciom przez najbliższe 20
    lat i więcej kasę trzeba wypłacać. To traci państwo czy tylko nie zarabia? Państwo,
    budżet. Fajne słowa a w praktyce oznaczają nas i naszą wspólną kasę. Pan i pani płacą
    za jakąś moczymordę co sobie za szybko pojechał i w efekcie ma złamany kręgosłup. O
    dwójce dzieci co ich rozjechał na razie nie wspominam. I do końca jego chujowych dni,
    które mu się należą, będziemy wszyscy się zrzucali na pampersy dla niego. Uważasz że
    to uczciwe?