  • Data: 2015-12-06 17:26:49
    Temat: Re: Struktura do przydzielania numerków
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.12.2015 09:37, Borneq wrote:

    > Pomysł ciekawy, zwłaszcza to, że jest inicjowana małą ilością liczb na
    > początek, a potem można zwiększać. Kolejkę FIFO rozumiem jako dwa
    > indeksy wskazujące na bufor, aby nie trzeba było przemieszczać danych?

    Tak. W booście jest chyba nawet gotowiec. A jak nie ma, zbudujesz
    to na bazie vektor w 10 minut.

    > Na razie zaangażowałem się w maski potrójnego poziomu - maska maks. 256
    > bitów, drugiego poziomu miała być 65 K a trzeciego 16 M. To raczej
    > skomplikowana sprawa, więc, jak będą trudności zrobię powiększające się
    > FIFO.

    I jaką z tego będzeisz miał korzyść?
    Potrzebujesz tam jakiś dodatkowych operacjji, o których nie wiem?

    Czasowo jest gorsze.
    Pamięćiowo najprawdopoobnij też (ile na raz okien będzie otwartych?),
    a te dodatkowe 32 bity chyba nie są takim wqielkim narzutem, skoro
    jadna liczba przyopada na okno (bardziej skomplikowaną strukturę).

    Nie mówiąc o tym, że trudniejsze do napsiania;-)

    pzdr
    bartekltg