eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek
  • Data: 2017-11-24 20:10:41
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    > Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef

    >> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >> rozłączania skrzyni od silnika.
    >
    > To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >
    >> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >> to się nie zatrzymasz.
    >
    > Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    > najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.

    Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    zmienić bieg
    i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: