eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek
  • Data: 2017-11-24 21:14:07
    Temat: Re: Staruszek
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-11-24 o 20:10, cef pisze:
    > W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    >> Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
    >
    >>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >>> rozłączania skrzyni od silnika.
    >>
    >> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >>
    >>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >>> to się nie zatrzymasz.
    >>
    >> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    >> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
    >
    > Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    > a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    > itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    > już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    > zmienić bieg
    > i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    > na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    > i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    > trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.

    Jak kogoś rozprasza używanie więcej niż jednego pedału w aucie to
    może powinien przesiąść się na komunikację publiczną?
    I nie pisz znowu że coś innego miałeś na myśli. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: