eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszekRe: Staruszek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: Staruszek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
    <5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 24 Nov 2017 20:10:41 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
    X-Trace: 1511550640 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 178.43.254.155:61231
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2531
    X-Received-Body-CRC: 4465183
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619639
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
    > Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef

    >> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    >> rozłączania skrzyni od silnika.
    >
    > To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
    >
    >> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    >> to się nie zatrzymasz.
    >
    > Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    > najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.

    Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
    a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
    itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
    już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
    zmienić bieg
    i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
    na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
    i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
    trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: