-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Subject: Re: Staruszek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
<5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
<ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
<5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
<5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
<5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
<5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
<tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
<5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
<5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Fri, 24 Nov 2017 20:10:41 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5a186eb0$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.43.254.155
X-Trace: 1511550640 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 178.43.254.155:61231
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2531
X-Received-Body-CRC: 4465183
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619639
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-24 o 18:50, Myjk pisze:
> Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
>> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
>> rozłączania skrzyni od silnika.
>
> To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
>
>> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
>> to się nie zatrzymasz.
>
> Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
> najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
Istotą hamowania awaryjnego czy gwałtownego jest użycie hamulca
a nie rozpraszanie się na używanie innych pedałów,
itd. Nie dorabiaj do swojej teorii ideologii. Zduszenie silnika to jest
już końcówka hamowania, może nawet wtedy trzeba użyć sprzęgła, żeby
zmienić bieg
i dynamicznie zmienić kierunek jazdy, ale sam wpływ silnika
na ciągnięcie auta do przodu w tym procesie i ułamkach sekund jest znikomy
i ma mniej więcej taki sam wpływ na hamowanie jak będzie miało zdjęcie
trakcji z kół po wciśnięciu sprzęgła.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.17 21:11 RadoslawF
- 24.11.17 21:14 RadoslawF
- 24.11.17 21:21 Jacek
- 24.11.17 22:47 cef
- 24.11.17 22:52 cef
- 25.11.17 01:16 RadoslawF
- 25.11.17 01:18 RadoslawF
- 25.11.17 01:25 RadoslawF
- 25.11.17 08:18 cef
- 25.11.17 08:25 cef
- 25.11.17 11:31 Shrek
- 25.11.17 11:42 Shrek
- 25.11.17 12:57 cef
- 25.11.17 13:05 cef
- 25.11.17 14:17 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=