-
Data: 2017-11-24 18:50:22
Temat: Re: Staruszek
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef
> Mnie śmieszy to co piszesz.
Mnie za to wcale nie śmieszy to co ty wypisujesz. :P
> Pisanie, że nie wyklucza to wciśnięcia sprzęgła to powolne wycofywanie się,
Podkreślam to, bo ty usilnie twierdzisz że nie da się wcisnąć sprzęgła
jednocześnie wciskając hamulec. Co jest oczywistą bzdurą. Dalej staram się
wyjaśnić, że wciśnięcie sprzęgła POMAGA w szybszym zatrzymaniu się, ale do
ciebie widzę nie dociera że jak nie rozepniesz silnika z kołami, to silnik
w połączeniu z programem komputera podtrzymującym pracę silnika poniżej
obrotów jałowych, pociągnie w pewnym stopniu auto do przodu i będzie pchać
póki się nie zadusi.
> bo na początku pisałeś, że wciskasz przy gwałtownym hamowaniu sprzęgło.
Przeczytaj z łaski swojej wątek od poczatku -- tam jest napisane w jakich
warunkach wciskam sprzęgło razem z hamulcem.
> Przy gwałtownym hamowaniu zapewne włączasz też oświetlenie kabiny albo
> może radio, bo przecież to się nie wyklucza razem z użyciem hamulca
> (ironia :-))
Nie, ponieważ w niczym te zabiegi nie pomogą, za to odpięcie silnika od kół
jak najbardziej pomoże w hamowaniu, nie wpływając na inne elementy.
> Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
> rozłączania skrzyni od silnika.
To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.
> Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
> to się nie zatrzymasz.
Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.17 20:10 cef
- 24.11.17 21:11 RadoslawF
- 24.11.17 21:14 RadoslawF
- 24.11.17 21:21 Jacek
- 24.11.17 22:47 cef
- 24.11.17 22:52 cef
- 25.11.17 01:16 RadoslawF
- 25.11.17 01:18 RadoslawF
- 25.11.17 01:25 RadoslawF
- 25.11.17 08:18 cef
- 25.11.17 08:25 cef
- 25.11.17 11:31 Shrek
- 25.11.17 11:42 Shrek
- 25.11.17 12:57 cef
- 25.11.17 13:05 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=