  • Data: 2017-11-25 08:18:31
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-25 o 01:25, RadoslawF pisze:

    > Nie.
    >

    > Strzeliłeś byka to przeproś i odpuść zamiast się pogrążać
    > i udowadniać wszystkim że nie jesteś aż takim tumanem jak
    > się przedstawiłeś. Albo i nie. Udowadniaj że jesteś.

    Niczego nie strzeliłem i nie możesz zaprzeczyć, że hamuje się hamulcem
    a inne pedały to można sobie naciskać dodatkowo i przypominam, że mówimy
    o hamowaniu awaryjnym. Po pierwsze więc na razie nie ma mowy o
    przeprosinach a po drugie co do strzelania byka i przepraszania akurat
    jesteś ostatnią osobą, która
    w stosunku do mnie powinna wyciągać taki argument.
    Czy to nie Ty wysyłałeś mnie z kwiatami do nauczycielki w sprawie
    stawiania spacji na końcu zdania przed znakiem zapytania?