eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStaruszek › Re: Staruszek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Staruszek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <5a16a82a$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6ene$udh$1@node1.news.atman.pl>
    <5a16c4f4$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov6hbu$194$1@node1.news.atman.pl> <m...@m...org>
    <ov6j7l$3cc$3@node2.news.atman.pl>
    <5a171f68$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <ov82n7$9b1$1@news.mixmin.net>
    <5a17b8b5$0$5163$65785112@news.neostrada.pl> <6...@m...org>
    <5a17df10$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <o9odyb6k6dvt$.dlg@myjk.org>
    <5a180998$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <tohi8d5u5eqt$.dlg@myjk.org>
    <5a18213d$0$15196$65785112@news.neostrada.pl> <o...@m...org>
    <5a18538a$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 24 Nov 2017 18:50:22 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 42
    NNTP-Posting-Host: 83.28.253.69
    X-Trace: 1511545821 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 83.28.253.69:11459
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2831976015
    X-Received-Bytes: 3114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619636
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 24 Nov 2017 18:14:51 +0100, cef

    > Mnie śmieszy to co piszesz.

    Mnie za to wcale nie śmieszy to co ty wypisujesz. :P

    > Pisanie, że nie wyklucza to wciśnięcia sprzęgła to powolne wycofywanie się,

    Podkreślam to, bo ty usilnie twierdzisz że nie da się wcisnąć sprzęgła
    jednocześnie wciskając hamulec. Co jest oczywistą bzdurą. Dalej staram się
    wyjaśnić, że wciśnięcie sprzęgła POMAGA w szybszym zatrzymaniu się, ale do
    ciebie widzę nie dociera że jak nie rozepniesz silnika z kołami, to silnik
    w połączeniu z programem komputera podtrzymującym pracę silnika poniżej
    obrotów jałowych, pociągnie w pewnym stopniu auto do przodu i będzie pchać
    póki się nie zadusi.

    > bo na początku pisałeś, że wciskasz przy gwałtownym hamowaniu sprzęgło.

    Przeczytaj z łaski swojej wątek od poczatku -- tam jest napisane w jakich
    warunkach wciskam sprzęgło razem z hamulcem.

    > Przy gwałtownym hamowaniu zapewne włączasz też oświetlenie kabiny albo
    > może radio, bo przecież to się nie wyklucza razem z użyciem hamulca
    > (ironia :-))

    Nie, ponieważ w niczym te zabiegi nie pomogą, za to odpięcie silnika od kół
    jak najbardziej pomoże w hamowaniu, nie wpływając na inne elementy.

    > Otóż hamulec służy w samochodzie do hamowania a sprzęgło służy do
    > rozłączania skrzyni od silnika.

    To by wyjaśniało twoją beztroskę w temacie.

    > Jeśli w trybie awaryjnego hamowania wciśniesz sprzęgło,
    > to się nie zatrzymasz.

    Chyba że jednocześnie ze sprzęgłem wciśniesz hamulec, wtedy owszem jak
    najbardziej się zatrzymasz. OCBMOP. I EOT.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: